Rüyalardan Yorulmak

Ocak 07, 2022

İnsan rüyalardan yorulur mu?  Ben yoruluyorum vallahi. Sabaha kadar o kadar çok rüya görüyorum ki. Bir sürü arkadaşım oluyor rüyalarımda, canlı ve renkli rüyalar ama gözümü açar açmaz kayboluyorlar aklımdan. Hani bari tamamıyla kaybolsalar, sanki dilimin ucunda gibi,  bir var bir yok gibi, deli ediyorlar beni.

Eskiden regl öncesinde olurdu bunlar şimdi hep böyleyim. 

Bu sabah aklıma şu geldi. Bilgisayar oynadığım zamanlarda oyundan kurtulamazdım gece boyu. Gözümü kapattığım anda üzerime üzerime gelirdi hatta bir çok oyunu oynamayı bırakmışlığım var bu yüzden. 

Ders verirken de rüyamda vermeye devam ederdim.

Şimdi de izlediğim instagram videoları falan mı beni etkiliyor da böyleyim acaba.

Bugün denemeye başlıyorum.

Bir hafta,  kendi yazımı yazmak dışında instagrama bakmayacağım, bakalım bir fark olacak mı?  

Umarım başarırım.

Şimdi şu süprüntü halimi şurdan kaldırıp spor matımı yere sereyim.

Hepinize günaydın. Gününüz, ruhunuz, haalleriniz ve umutlarınız aydın olsun.

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Günaydın Handan. Şu tetrisler çıktığı zaman senin dediğin gibi rüyamda hep onlarla uğraşırdım. Şimdide karışık kısa rüyalar ve uyandığımda hatırladığım sonrasında unuttuğum şeyler görüyorum bu ara sık sık. Belki de ortalığın hali rüyalarımıza yansıyor. Hülya

    YanıtlaSil
  2. Ben de bir ara rüyamda hep şeker patlatıyordum :-) Oyunu bırakınca görmez oldum. Gün içinde İnstagram'da çok fazla video ve fotoğraf görüyoruz. Onlar etkiliyor olabilir. Dediğin gibi bir süre ara vermek iyi gelebilir Handan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, gün içinde beynimiz çok uyarılıyor, azaltmak gerek.

      Sil