Orta Okul ve Lise Yıllarıma Döndüm Vatkalar, Renkler, Televizyondan Kasete Çektiğim Şarkılar

Ocak 08, 2022

O zamanlarda da dünya masum değildi. Ama ben öyleydim, o yüzden güzeldi.


 














Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. ay gençliğimizin en eğlenceli müzik yarışması, ne heyecanlıydı:) Kim çıkacak, kim kaç puan verecek olaydı olay.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz televizyon başındaydık, gazeteler devasa puanlama tablosu yayınlarlardı jüri söyledikçe üzerine yazardık puanları :D Babam teybe kaydederdi şarkıları o yüzden seksenli yıllardaki yarışma şarkılarının çoğunu hatırlıyorum. Damadımız bile olduydu Johnny yaa, daha ne olsun :D

      Sil
  2. Televizyonun hoperlör bölümüne dayadığım mini kasetçalar ile özellikle Yunan TV'sinde bizden önce yayınlanan yabancı şarkıları kasete çekerdim ben de. Şimdiki çocuklara olayın absürtlüğünü anlatsan anlayamazlar. :))
    Ama ahh o vatkalar yok mu? Füzo pantolonlarla birlikte çocukluğumun kabusu. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de cırt cırtlı vatkalarım vardı, ne giysem çıkartıp ona takardım hahahah. Füzolar rahat ve pratikti yine de, bir de tozluk örerdik üzerine :D Yine de kıyafetlerime dönüp bakıyorum da ıyyk bir kıyafet yok Allahtan, fazla uçmamışım :D

      Sil
  3. Ya ben bu postu ne ara ve nasıl kaçırdım gözden acaba? Şans eseri gördüm iyi ki! Oh şarkıdan şarkıya coşayım :)

    YanıtlaSil
  4. 80'ler denilince aklıma ilk önce rüküş kıyafetler geliyor. Tarihin en kötü kıyafetleri 80'lerdeymiş gibi hissediyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşin komiği biz de o zamanlar yetmişlerin ispanyol paçalarıyla dalga geçiyorduk :D

      Sil
  5. vaayyyy...
    Yalnız seneler seneler sonra "klips ve onlar"daki kadının candan erçetin olduğunu fark etmem :)) Tebrik ediyorum vallahi kendimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha, ama öyle oluyor ya ben de geriye dönüp baktığımda aaa bu muymuş diye kaç kişiye şaşırmışımdır. Özellikle filmlerde :)

      Sil