Komorebi

Ocak 26, 2022















 Shinrin Yoku kitabından yeni bir kelime öğrendim.  

Anlamı güneşin ağaçların arasından süzülüp yarattığı ışık gölge oyunları.  Ezberlemek için çok uğraştım :) Umarım aklımda kalır.

Tabii ki fotoğraflara şarkı sakladım,  sevdiğiniz bir tanesine tıklayıp şarkınızı alın :)

Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. çok güzel fotoğraflar, temiz hava :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogger arşivimi tarayıp buldum bunları :)

      Sil
  2. Güzel bir kelimeymiş, şarkımı aldım, güzel sabahlar dilerim. :)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Bilgiç'in saçlara ne oldu öyle. Hülya

    YanıtlaSil
  4. Alman şair Goetthe ölüm döşeğindedir.Seslenir odada olanlara,perdeleri açın; "ışık daha fazla ışık" diye...Fotoğraflara vuran ışık ve şarkılar her şey çok hoş; The Last Of The Mohicans,tekrar dinlemek iyi geldi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Perde ve tülleri hep sonuna kadar açık birisi olarak "ışık, daha fazla ışık" sözüne yürekten katılıyorum :)

      Ne hüzünlü bir filmdi.

      Sil
  5. Komorebi ne kadar güzel bir kelime, ışık hüzmesi ile gölge oyunlarının birleşimi değil mi, yanlış anlamadım.. büyülü bir kelime!
    İlk fotoğrafa ben var aşık olmak :) Ben gelmek, sen var beni oraya bir de o merdivenli fotoğraf nereyse oraya da götürmek! Termos çayı unutmamak! Söz mü? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ormanda ağaçların dallarının arasıdan süzülen ışık da diyebiliriz :)

      Merdivenli fotoğrafın olduğu yer Norveç'te olduğundan zor ama ben seni Moda'ya çıkan merdivenlerin oraya götürürüm, söz :D

      Sil
    2. Same same :))
      Anlaştık.

      Sil
  6. Fotoğraflar muazzam. Tam kelime anlamına uygun. Şimdi saklı şarkıları keşfetmeye gideceğim. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  7. Neydi neydi ? Kemoterapi gibi bir şey di mi? Fotoğraflara bakarken unuttum hemen .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, ay benzettiği kelime de bi ürkünç :D

      Sil
  8. İlk defa duydum isminin bu olduğunu ve çekmekten en çok hoşlandığım fotoğraf türü :) ilk fotoğraf tek kelime ile harika 👍 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seneler öncesinde Uludağ'dan bir kare. Bayılıyorum oradaki ağaçların kar manzarasına :)

      Sil
  9. Ne güzel bir kelime. Farklı dillerde çok ilginç kelimeler çıkabiliyor. Bir ara bu konuyla ilgili yazılar çıkardı, zevkle okurdum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağarcığıma yeni kelimeler katmayı seviyorum Şule :)

      Sil