Haftasonu, Haftabaşı, Karantina Marantina da Keyfinizi Yerine Getirecek Filmler :)

Nisan 04, 2020

Beni gülümseten filmleri sizinle paylaşmak istedim. Kimisi çok bilinen filmler olsa da eminim izlemedikleriniz de vardır.

Ben komedi filmleri çok sevmiyorum. Zira gülmüyorum çoğunu izlerken. Bir de en komik filmler listelerinde Ölü Ozanlar Derneği gibi isimler çıkınca şaşırıyorum.

Bu filmler gerçekten güldüklerim. Umarım beğenirsiniz siz de :)

Bu iyiliğimi de unutmayın bak :D











































Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Bugün ikimizde filmden gitmişiz benim önerilerim senin ki kadar çok değil. Bunu da kaydediyorum bir ara bakacağım.

    YanıtlaSil
  2. O Brother ismini özellikle Simpsons bölümlerinde çok kullanırlar, yalnız film 2000 öncesi diye hatırlıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da daha eski gibi geliyordu ama 2000 lerin başındaymış Belle.

      Sil
  3. İzlemediklerimi annelme izleyelim, tam bu dönemde izlemelik filmler :))

    YanıtlaSil
  4. listeme ekledim, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. İzlediklerim izlemediklerimden daha azmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel işte, izleyecek film çıktı sana :)

      Sil
  6. çok zor açıldı sayfan canım. internet mi yavaşladı ne.
    baya uzun bir liste olmuş, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videolardan dolayı zor açılmış olabilir Mehtap.

      Yapması da uzun sürdü :) Rica ederim.

      Sil
  7. Komik filmler listesinde Ölü Ozanlar Derneği ilginç bir tercihmiş. İzlemediğim filmler var listede. Zamanla izlerim umarım. Bugünlerde en çok komedi filmi izlemeliyiz bence. Eğer izlemediysen Tropik Fırtına filmini öneririm. O filme çok gülüyorum. Her sene bir kez izlerim.

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten bu zaman için çok büyük bir iyilik🤗. Aynen söylediyiniz gibi ben de asla komedi izleyemiyorum. Açıkcası karantinden önce zamanım olmuyordu, vakit bulduğumda da komediye sarf etmek istemiyordum. Ama şimdilerde sanırım hepimizin gülmeye daha çok ihtiyacı var. Bu listeyi de aklımda tutayım. 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu filmlerin çoğu macera filmi, seyrederken ruh halimi düzeltiyorlar, tavsiye ederim Umman :)

      Sil
  9. Umarım gidersiniz, gerçekten görülesi bir yer :)

    YanıtlaSil
  10. Hemen pinledim, sakla samanı gelir zamanı demişler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, birşey izleyeyim dediğimde aklıma hiç film gelmiyor, kaydetmek lâzım.

      Sil
  11. aralarında izlediğim filmler var 😊 diğerlerine de bakayım 😊 emeğine sağlık canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi de çok komik Özlem, izlemediklerini kaçırma :)

      Sil