Meydan Okuma 2

Nisan 16, 2020

2. Şu sıralar evde en sevdiğin köşen neresi? Orayı özel kılan nedir? 


Evde bir kaç tane favori köşem var. Genelde ayaklarımı uzatıp yayıldığım köşeler bunlar :)


Ön balkonumdaki bu köşe. Çayımı kapıp çıktığım, manzara ile temiz havanın keyfini çıkarttığım köşem.


Rüzgârlı koltuk köşem. Bu koltuk iki balkon kapısı arasında olduğundan yazın en favori köşe, sürekli eser, en sıcak günlerde bile battaniye ile oturursun. Kışın da en favori köşem. Kitaplarım, okuma ışığımla kıvrılıp okuduğum köşe. Karşısında televizyon var, film izlediğim köşe. Yanımdaki koltukta Can var, sohbet ettiğim köşe.


Bu köşe karantina köşesi. Genelde arka balkona çamaşır asmak için çıkarım ama bir türlü ısınmayan havalarda diğer balkon çok soğuk olduğundan son günlerde bu tarafa kendimi atar oldum. Güneş de bu tarafta olduğundan d vitamini kürü köşesi :)


Masa başı köşesi. Yine son zamanlarda bol bol yapboz yaptığım köşe. Masamızı zaten hep çok sevmişimdir. (Bakınız bu yazım)


Sanırım yine de birincilik koltukta. Şu anda bile ona yayılmış çayımı içip yazı yazıyorum :)

Bugünlük bu kadar. Bir fotoğrafa tıklayıp şarkını dinleyebilirsin.

Güzel bir gün olsun :)

Benzer yazılarım

34 Yorum yap

  1. D vitamini köşesini şarkısı ile çok sevdim :) Ama dünden beri o şarkının dilime takılıp şimdi de karşıma çıkması ne ilginç oldu :)

    YanıtlaSil
  2. Balkonu çok sevdim ben de:)

    YanıtlaSil
  3. D vitamini: Balkon
    Evin her köşesi bizim Handan yahu, en çok bizim :)
    Keyfini sürmek nasip olsun hep, sağlıkla, neşeyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin. Çok şükür keyfini süreceğimiz evlerimiz var.

      Sil
  4. evimde balkon olmadığı için favorim balkonlu köşeler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende balkondan alâsı var Özlem :) Bahçeden güzel köşe mi olur :)

      Sil
  5. Balkon.... Bahçe... Uzaklara bakan bir pencere önü... Bunlar bu günlerde nefes gibi!
    Hadi iyileş artık (dinlenemiyorsun ki...!)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldum olası balkona çıkıp açık havada durmayı severdim, şimdi başka güzel oldu Ceren.

      Yok, geçmiyor bir türlü. Pek birşey de yapmıyorum ama bir aydır ateşim 37,5 un altına inmedi. Çıkmıyor da. Böyle nane molla gidiyorum. Çok sıkıldım artık.

      Sil
  6. Havalar ısınsa da ben de balkonda rahat rahat kitabımı okuyup kahvemi içsem dedirtti bu yazınız bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla geçen gün sokağa çıkacakmış gibi kat kat giyinip oturdum Hanife :)

      Sil
  7. o koltukta dizi izlerken iyi uyunur vallaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz küçük ama uyku bastırınca pek keyifli uyunuyor Deep :)

      Sil
  8. Merhabalar mim yapmak ve birilerini mimlemek istersen seni bloguma bekliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Koltuk mühim koltuk en güzeli ama güneşe yayılmak da ayrı bir keyif olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, o da çok güzel oluyor, bu mevsimde tam kıvamında.

      Sil
  10. Balkonda manzara harikaymış......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balkon manzarasına vurulup kiralamıştık evi zaten :) İyi ki öyle yapmışız.

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Balkon insanın dışarı çıkma hevesini gideriyor :)

      Sil
  12. Galiba bu yazıda en çok geçen sözcük "köşe" olmuş :) Okurken dilimin ucuna bir tekerleme geldi: "Şu köşe yaz köşesi, şu köşe kış köşesi, ortada su şişesi." Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  13. Okuma lambamla diyince uzun süre gözüm okuma lambası aradı :) Minicik ne güzel bir lambaymış öyle ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyorum Şebo, hem çok kullanışlı hem de yer kaplamıyor.

      Sil
  14. Koltuğa yayılıp kitap okumanın, film izlemenin tadı hiçbir şeyde yok. Ben oyumu koltuğa veriyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla bence de öyle, bak yine yayıldım mis gibi, ohh :)

      Sil