Son Günlerde İzlediğimiz Filmler

Nisan 25, 2020

Kimisi yeni,  kimisi daha önceden izlediğimiz ama çocuklarla tekrar izleyelim dediğimiz filmler.


Margot Robbie'ye hayran olmamak elde değil.  Suicide Squad 'ı da izlemiştim ama orada kahraman bol olduğundan Harley Quinn 'e çok dikkat etmemişim. Bu filmde mimikleri, ruhsal değişimleri, çılgın halleri ile bayıldım. Çok eğlenceli bir film. Tavsiye ederim.


Baştan sona gerilim içinde bir film. Mumbai'deki lüks otele terörist saldırısı oluyor. Otel çalışanları kaçmak yerine konukları korumaya çalışıyorlar. Beyni yıkanmış gencecik çocuklar içimi acıtıyor.
Gerçek bir olay üstelik.


Dün izledik bu filmi. Oğlu kaçırılan hapisteki mafya babası, yanında çalışan adama oğlunu alıp geri gerirmezse onun oğlunu hayatta bırakmayacağını söylüyor. Fakat kurtarma harekâtı için paraları yok, hesapları bloke olmuş. İnce plân yapıyor kendi oğlu da tehlikeye giren adam. Baştan sona nefes nefese bir film daha. Aksiyon filmi sevenler için güzel seyirlik. Chris Hemsworth de var, daha nolsun :)



Oldukça eski bu filmi Metos izlememiş meğer. Gördüğüm en eğlenceli filmlerden. Bu dönemde kahkaha atmak, moralimi yükseltmek istiyorum diyorsanız tam sizlik. Kaç kere seyrettim bilmiyorum.


Bu filmi izlemeyen kalmamıştır herhalde.  Yine Metos'a izletmek için açtık.  Michael Clarke Duncan 'a hayran hayran izledik. Nasıl bir masumiyet, nasıl bir güzellik. Harika oyunculuk.  Tabi bir de Doug Hutchison var, gırtlağına yapışmamak için kendinizi zor tutuyorsunuz, o da harika oynamış. Doğrusu Tom Hanks geri planda kalmış.


Geçen gün youtube da gezinirken görünce izledim. Harika bir sirk, müzik, ışık oyunları, kıyafetler,  inanılmaz hareketler. Hazır böyle bir şans varken kaçırmayın.


En absürt, abuk,  romantik, macera, psikolojik betimlemeli, komik, eğlenceli filmlerden. Eh Brad Pitt ile Julia Roberts de var. Ve fakat James Gandolfini'nin filme kattıkları da inanılmaz.  Nev i şahsına münhasır bir film, izlenmeyi hak ediyor bence. 


 Ve seksenlere bir yolculuk filmi. Ram bir nostalji. Müzikleri, ortamı.  Macerası da çok güzel. Bunu da bizi evde bir tek ben izlememişim, benim için açtık.  Keyifli,  çıtır çerez bir filmdi. Macera sevenler,  seksenleri özleyenler kaçırmasınlar bence.

Pek film izlemedim zannediyordum bir de :D O kadar da boş değilmişim.

Afişlere tıklarsanız fragmanlarını görebilirsiniz.

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. keyifli seyirler yeşil yolu izlemişim bir tek seçimlerinden diğerlerini not aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi de güzel filmler Özlem, boş zamanlarda iyi geldi.

      Sil
  2. İzlemediğim varmış listede yaşasın izlencek bişeyler çıktı 🤗

    YanıtlaSil
  3. Bilgilendirme için teşekkürler, Hayırlı Ramazanlar.

    YanıtlaSil
  4. Extraction ve Overboard'u merak ettim.. Mexican'ı izlememişim ya da hatırlamıyorum mu acaba:-)
    Teşekkürler Handan:-)

    YanıtlaSil
  5. Eğlenceli filmler seçmişsiniz.Yeşil yol biraz ciddi tabi. Harley Quinn çok iyi dediğin gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet,ruhumuzu şenlendirmek için çoğunlukla eğlenceli filmleri seçtik.

      Sil
  6. Harley Quinn'i ben de sevmiştim, itiraf ediyorum gitme sebebim bizzat Margot hatundu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarzan'dan hatırlıyorum, gayet silik bir tipti. Burada inanılmaz döktürmüş,inanılmaz.

      Sil
  7. Margot Robbie'yi ben de seviyorum. Star ışığı var. Kendini izletiyor.

    4.film Teldeki Kuş mu? Değil sanki ama emin olamadım.

    Bu arada bloğumda film meydan okuması başlattım. Tam senlik. Bir bak istersen :-)

    YanıtlaSil