Korona Zamanlarının Dimağdaki Etkisi :)

Nisan 17, 2020

Dün akşam Can'a çay verirken "Çay bitti,  son bardak bu, bak soğutmadan iç"dedim."

Panikle "Nee çayımız kalmadı mı, getirmediler mi marketten"  moduna geçiş yaptı. 

"Ya yok, demli çay bitti, demlemeyeceğim bu saatte,  onu diyorum"  derken aldı beni gülme.

Hahaha.Yazııık.  O kalmadı, bu yok, market siparişleri eksik geliyor derken, normal muhabbetleri de anlayamaz hale düştük. Çay bitmedi bitmediiii :D

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Ama çayın bitmesi büyük olay Handan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bişey olsa sakin sakin söylemeyip bir aydır gitmediğim marketleri bir bir dolaşarak çay arayacağımı bilmesi gerekirdi aslında Şebo :D

      Sil
  2. Çayı oldum olası sevemedim ben ya, kahveciyim ben. Her sabah uyanır uyanmaz kahve içmezsem olmaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aklıma hiç kahve gelmez. Türk kahvesi ile yapılan sütlü kahveyi severim bir tek :) Çok ender de Türk kahvesi :)

      Sil
  3. Benim eşimde kıtlık gelecek modunda doldurdu her yeri sonrasında aylarca kuru gıda yediricem ona hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, o iyimiş benim eşim afrika acılı tabasko, şalgam suyu ve bunun gibi bilimum abuk şey peşinde. Sanırsın anasının karnından afrika acılı tabasko ile doğmuş :D

      Sil
  4. Vallahi bu "çay bitti" bazı insanlarda kalp krizine neden olabilir, aman cümlelerimizi düzgün kuralım şu dönemde :D Nelerden vazgeçemeyiz - hele şu Korona günlerinde - mimi yap Handan!!!! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bizzat yaşayarak öğrendim sözlerime dikkat etmem gerektiğini :)

      Yalnız ne mimi yapacağım diye bir müddet baktıktan sonra ne dediğini anlamamı günlerdir fonda dinlediğim prison break abuk müziklerine mi bağlasam yoksa direk kendi şabalaklığımmı ona karar veremedim :D

      Sil
  5. çay mühim kuzum çay mühim :)

    YanıtlaSil
  6. İlk günler bizde de oldu artık rahatladık. Hatta eşim artik istersen tuvalet kağıdı stoklamayalım dedi 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz hiçbir şey stoklamadık , bişey olsa kalacağız dımdızlak :)

      Sil