Kitap Salı

Nisan 21, 2020

Bu hafta iki kitap birikmiş salımızda. İlk gün bir kitabı bitirdiğimde daha fazla okurum zannetmiştim ama olmadı :)


Haftanın ilk kitabını sabah elime aldım akşama kadar okumuşum.  Fantastik uçuk bir kitap, bir koltuğun yolculuğu üzerine.  Aynı yazarın Yatak'ını da okumuştum. O da akıcıydı ama bunu daha çok sevdim sanırım.


"Thom, Tanrı'nın kesin bir programcı olduğunu düşünüyordu, sistem hatası verip duran kodu yazdıktan sonra,  eseriyle -insanlar- baş edemeyip,  ortadan tüymüştü."

"Demek bir arayış yolculuğundasınız. İyi, çok iyi. İnsanın bu hayatta arayışı olmalı mutlaka. Bugünlerde dünyada çok az arayış var. Hepimiz kıçımızı kaldırıp daha çok arayışa çıkmalıyız."

"Aslında milyonlarca kahraman vardı ve her biri kendi payına,  dünyanın ufak bir bölümünü kurtarıyordu."


14 yazardan 14 öyküyü alıp,  onları incelemiş yazar. Bize de bir öykünün gidişini, olazsa olmazlarını göstermiş bu arada. Öyküler çok güzeldi, öykülere bakış açısını da sevdim.  Okunası bir kitap.



Bu kitaptan alıntı yok, zira bütün öyküyü yazmam gerekebilirdi :)

Bu haftalık da bu kadar. Haftaya ne okuyacağım bakalım :)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. kitabın kapağı çok hoşuma gitti. Kitap mimi yaptım. Sizi davet ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. iki kitap hiç kitaptan iyidir :)

    YanıtlaSil
  3. Bazen beklediğimizden daha az okuyoruz ama olsun, iyi ki okuyoruz :)) Koltuk'u duymamıştım, her iki kitabı da severim gibi geldi :))

    YanıtlaSil
  4. İkisini de hiç duymadım, ilgi çekici. Denk gelirsem bakayım :).

    YanıtlaSil
  5. Feyza Hepçilingirler'in Türkçe üzerine yazdığı kitapları biliyorum ama bu kitabını duymamıştım. Konusu ilginçmiş. Denk gelirsem bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi gerçekten Şule, öykü hakkında çok şey gösteriyor.

      Sil