Meydan Okuma 9

Nisan 23, 2020

9. Sandviç sevenlerden misin? Kendi uydurmuş olduğun efsane sandviç tarifini vermek ister misin? Ne de olsa sandviç candır! Ama senin efsane yemeğin başkaysa, onun tarifini ver. Nasıl olsa tarif deneyecek bol bol vaktimiz var.


Bir çok sabah sandviç hazırlayan biri olarak pek yaratıcı davrandığımı söyleyemeyeceğim. Oğlanlar zeytin, domates, yeşillik falan yemediklerinden sandviçler bilimum peynir çeşidi ve şarküteriden oluşuyor. Ben domatessiz sevmem, boğazıma yapışır :)

Annemle Ferhan Ablam evde ne bulsalar içine doldurup Basri sandviçi yaparlarmış. Fatoş çizgi romanındaki Basri.


İşte bu sandviç,  harika değil mi :D

Hadi araya ekstra da bir bölüm koyalım eğlencelik :)


Ah ya, çok nostaljik oluyorum meydan okumayı yaparken ben. Yaşlandım mı ne :D

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Basrin Sandviçi de yok yok vallahi 😊🌼 karikatür de çok güzeldi 🌼😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde ne varsa içine tıkıştırılmış sandviç en güzeli Özlem :) Benden de sevgiler :)

      Sil
  2. Sandviç yemem pek ama resmi görünce canım çekti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekmeyecek gibi de değil, açık büfe gibi Zeynep :)

      Sil
  3. Fatoş ve Basri ♥ Unutmuşum ben bunları Handan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de unutmuşum Şebo, sandviç derken aklıma geldi :)

      Sil
  4. Karikatürü hatırladım. Gazetenin birinde düzenli çıkarlardı ama hangi gazete olduğunu unuttum.

    Sandviçte ben klasikçiyim. Domates peynir en güzeli :-)

    YanıtlaSil