♥Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramı♥

Nisan 23, 2020

Dört sene öncesinden bir yazımla bayramımızı kutlayalım. 100. Yıla yakışır bir kutlama hazırlamışım o sene. 

Çocuk şenliği değil bir bayram olduğunu unutmayalım

Ne yazık ki bayram kutlamaları hayatımızdan çıkartılmaya çalışılıyor. Hiç kimse kusura bakmasın ben bayramımı kutlarım :)


Metehan 'ın ilk bayramı. Henüz bir aylık değil :)

Ve seneler içinde katıldığımız bütün bayramlar. Kimi zaman gösterilerde, kimi zaman sadece seyirci olarak, zaman zaman stadlarda (Ah, ah..) , yürüyüşlerle, Atamızın huzurunda, şenliklerde geçirdik bayramlarımızı. Bayramlar hiç bir zaman tatil günü olmadı , bu yurdu bize verenler nasıl tatil yapmadıysa, yıl içerisinde onları anabileceğimiz bu özel günler de bizim için tatil olmamalı diye düşünmüşümdür hep.





































Bu fotoğraflarla bayram coşkusunu bloğuma taşırken zamanda da yolculuk yaptım :)

Her ne kadar kimin kim olduğu belli olmasa da Metehan 'ın folklor gösterisi ile sonlara yaklaşalım.



İstiklâl Marşımız'la da bitirelim



♥Bayramınız kutlu olsun ♥

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Günaydın çok tatlılar oğlum biraz çengingen olduğu için pek katılmadı ama geçit törenlerine hep giderdik. Bayramımız kutlu olsun. Atamızın ruhu şad olsun hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayramımız kutlu olsun Hülya. Atamıza da binlerce teşekkürler. Amin.

      Sil
  2. Canlarım ya, çok tatlılar. 23 Nisan Bayramımız kutlu olsun
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  3. Maşallah hepinize nice bayramlar.

    YanıtlaSil
  4. ayyy maşallah maşallah stadyumda bayram kutlamasına yetişmişler ne kadar güzel biz de geçen sene heykelde ana caddede izlemiştim o bile bir nebze keyifliydi hiç yoktan iyiydi yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Stadyumda yapılan son bayram kutlamasına yetişmişiz Hatice. Bir de İzmir'de gitmiştik.

      Sil
  5. Gözlerim doldu fotolara, çok güzeller...
    Bayramımız kutlu olsun. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. Ben stadyumlarda kutladığımız bayramları özledim Handan.... Büyük kortejleri...
    Hep bir gönülden söylenen marşları ♥

    YanıtlaSil
  7. Bayramınızı kutlamayı unuttum bu arada... Nice güzel 23 Nisan 'larımız olsun ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olsun, mutluluk ve huzurla, dolu dolu kutlayacağımız nice bayramlarımız olsun.

      Sil
  8. Annem folklor gösterilerini çok severdi. Her zaman benim bir folklor gösterisinde yer almamı istedi ama olmadı. Ben daha çok şiir okuyandım. Her özel günde şiir okuma görevi verirlerdi bana :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğluşlar spor yapmayı sevmiyorlardı Şule, ben de onları spor niyetine folklore götürmeye başladım. Hem ciddi bir spor yaptılar, hem spor müsabakaları gibi gerilmediler hem de el ayak koordinasyonları güzelleşti. Çocuklar neyi sevecekleri şeyleri bulmak gerekiyor :)

      Sil