Selfide Farklı Açılar Denemekteyim

Nisan 14, 2020


Bugün herşeyi bıraktım dağınık kalsın. Spor da yapmadım.

Üzerimi değiştirdim, küpe taktım (delikler kapanacakmış neredeyse), parfüm sürdüm.

Sabah kocaman pidenin yarısına yağ  reçel sürdüm, yarısını peynirle lüpledim.

Kitabım pek keyifli. Elimden bırakmadan bitireceğim sanırım.

Başım ağrıyor, onu görmezden gelmeye çalışıyorum.

Göbeğim mi pırtlamış ne :D


Yumurta ve sütüm yokken bile azmedip vegan kek yapıp yersem olacağı bu tabi.

İnce gözükmesine bakmayın, çok güzel kabardı, harika oldu.

Tarifi şuradan aldım. Kakao yerine keçiboynuzu unu koyup şeker miktarını da biraz azalttım.

Hâlâ migros siparişim gelmedi. Haftasonu sokağa çıkma yasağı vurdu eve siparişleri.

Hımmm. Bugün ne pişirsem acaba.

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Ispanak yaptık biz 😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazar günü olan pazarımıza gidemediğimden ıspanak falan hayal bende şu an. Market siparişlerim bugün gelirse bakalım. Neyse bi lazan çorba yapmışım, daha bitiremedik :D

      Sil
  2. Zaten çok zayıflamıştın sen, kıskanıyordum ben biraz:))) Allahım beni zayıflatmıyorsan arkadaşlarıma kilo aldı diye dua edeceğim neredeyse:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah, etmene gerek kalmadı Kadriye, herkes evde tıkınıyor :D

      Sil
  3. Bende mısır unlu tuzlu kek yaptım nefisti bu arada harika görünüyorsun kendime baktım utandım. Güzel yüzün hep gülsün hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyet olsun size de Hülya.

      Teşekkür ederim, bu açıdan fena çıkmamışım di mi, bakma fotoğrafa sen kilolar geri gelmeye başladılar.

      Hepimizin yüzü hep gülsün, gülmek insanı gençleştiriyor :)

      Sil
  4. Uç günlük dünya keyfinize bakın :))) afiyet olsun

    YanıtlaSil
  5. En güzeli :)) Bu sıralar kek, poğaça, kurabiye, pasta harika gidiyor. Biz de sık sık atıştıran gruptanız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten normalde de atıştırmayı severim, şimdi hepten içine düşmeye başladım Elif :)

      Sil
  6. ikinci fotodaki herşeyi seviyoreee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli bir akşam için gerekli her şey o fotoda :)

      Sil
  7. selfi açısı güzel olmuş :) yemek bulamadığımda yeşil mercimek pişiririm ben. hayat kurtarıcım. eşim yemiyor ama napalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel açı olmuş değil mi, ben de sevdim :)

      Yeşil mercimeği ben de çok severim. Biraz sarımsaklı, naneli ve limonlu pişiriyorum, harika bişey oluyor :)

      Sil
  8. herkes kilo aldı bu süreçte
    mutfakla uğraşmak en güzel motivasyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mutfakta meditasyon yapıyoruz Fatma, dirhem dirhem vermiştim o kiloları okkayla geri gelmeselerdi iyiydi :)

      Sil
  9. O alışverişten umudu kessen mi Handan? En iyisi bütün önlemleri al, marketten toplu alışveriş yap yoksa yemek yapacak malzeme bulamayacaksın gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sabah geldi siparişim Şule, haftasonu sokağa çıkma yasağı karıştırdı bütün teslimatları.

      Sil