Konsere Gittiiik :)

Nisan 17, 2020

Bilgehan ne zamandır konser izlesek diyordu.

Dvd lere bakarken konser bulunca,  hadi dedim git bilet hazırla,  akşama konsere gidiyoruz.


O da hazırladı. Kapı açılış ve konser saatini yazmamış ama neyse. Herkese akşam yedide konser olduğunu bildirdik. Biraz erken oldu ama komşuları iyice geç satte de rahatsız etmeyelim dedik :)


Konser saatinde giyindim, süslendim püslendim. Erkeklerimin şaşkın bakışları altında gidip yanlarına eee konsere pijama ile mi gideceksiniz, gidip hazırlansanıza dedim :)


Bir buçuk saat hoplayıp, zıplayıp, bağırıp, konser klişelerinin hepsini gerçekleştirdik.


Burnumuzun dibinde sigara içip telefonuyla sahneyi kapatan tiplere kızdık.


Önümüzdekileri itip öndeki arkadaşların yanına gitmeye çalıştık.


Yerdeki çöpleri bile oluşturduk.


Nasıl iyi geldi anlatamam.



Hepinize tavsiye ederim. Sevdiğiniz bir grubun konserini bulun internetten,  giyinip süslenip geçin karşısına. Dans edebileceğiniz bir tanesi seçmeniz iyi olur :)

Benzer yazılarım

32 Yorum yap

  1. Yaaa siz çok tatlısınız yaaa, hep senden ötürü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz :) Ekip de uyuyor ama bak, tek ben olsam olmaz :D

      Sil
  2. ne güzel kadınsın sen öyle seviyorum senin bu güzel enerjini hayranım 😊❤❤oh çok güzel yapmışsınız 😊😁 sevgiler güzel kadın 😘

    YanıtlaSil
  3. Müthiş yaratıcı fikir😄 Bayıldım enerjinize👏

    YanıtlaSil
  4. Rocckkk and ROllaa!!! 🤘🤘
    Yaa ne güzel düşünmüşsünüz , bence çok akıllıca! Ben de istiyorum ama ailemle müzik zevklerimiz arasında dağlar kadar fark var ve onlar böyle bir şeye katılmaz :D Tek başıma belki denerim :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki ortak bir şarkıcı bulursunuz Zeynep. Olmadı tek başına da eğlenilir bence, müzik ve zıplayacak bir alan yeter :D

      Sil
  5. Şahane! :)) Okudum, durdum, kapattım, gittim, sonra yeniden geldim, yine okudum, yine durdum ve bütün bunlar sırasında çok da mutlu oldum :)) "Hayat Eve Sığar"a çok iyi bir yorum :) Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
  6. Ay ne keyifli bir etkinlik olmuş,harikasınız🤗

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Bilgiç üşenmeyeydi bileklik de dizayn edecektik girişte takmak için ama bu kadarı da eğlenceli oldu :)

      Sil
  8. Bu gece bize gelsin bu fikir! Herkesten peçete üzerine istek şarkı alıcam çünkü zevklerimiz hiçbirimizin aynı değil, dur bakalım ne olacak :D Şahanesin! Seni komşu istiyorum ben ya tüm ailenle birlikte!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merak ettim şimdi, hangi konsere gideceksiniz bakalım Ceren :)

      Heheh,komşu sayılırız bence, İstanbul'a geldiğinde boğaza nazır çay içeceğiz üstelik :)

      Sil
  9. çok iyi bir fikir, kutlarım sizi :)

    YanıtlaSil
  10. Hahahahha ne güzel düşünmüşsünüz. Biletine kadar da gerçeğine uygun yapmışsınız. Süpersiniz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçek konser gibi de eğlendik, çok iyi geldi Şule:)

      Sil
  11. Sana özendim ben de bu akşam tiyatroya gidiyorum hahahahaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, şık giyinmeyi unutma, makyaj falan :)

      Sil