Meydan Okuma 10

Nisan 24, 2020

10. Bugün bir şarkı listesi yapalım. En sevdiğin film müziklerinden oluşan bir liste şahane olur. 


Daha geçenlerde sevdiğim film müzikleri şarkı falı yapmıştım,  işte tam şurada.

Hehee, hep bugünler için hazırlıyordum ben bu yazıları :)

Ama,  devamını da yapabilirim sanırım.

Fotoğraflara tıklayıp bak bakalım :)










Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Ben John Travolta'mı kapıp sabah enerjimi aldım :)))
    Günaydın Handancım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman güneş altında yürüme zamanları yaklaşmış demek Şebo, ohhh :)

      Günaydın canım.

      Sil
  2. Senin şarkı falları gibi yaptım, sabah şekerim john travolta oldu, o zaman daaaaans :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımm, ikide iki, walking on sunshine, günışığına çıkmamıza az kaldı, eminim artık :)

      Sil
  3. Ne güzel bir liste olmuş, harikasınız🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filmler ve müzikler ilgi alanıma girince kendimi durduramıyorum Nil :) Teşekkür ederim.

      Sil
  4. kavuk adayı oyuğu seçtim, travolta ile neşelendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginç bir şekilde herkes onu seçmiş, hepimize aynı mesaj gidiyor, pek yakında parlaan güneşle yürüyeceğiz :)

      Sil
  5. Bayılıyorum bu foto-şarkı fallara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hazırlamaya bayılıyorum, ruhuma çok iyi geliyor :)

      Sil
  6. Sondan ikinci resme tıkladım sevdiğim filmin müziği çıktı güzeldi Ellerine sağlık güzel kadın 😘 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli bir filmdi,değil mi Özlem :)

      Sil