Kilosal Haller

Nisan 02, 2020

Benimkinde tabii ki tık yok. Neyse şubat tatili sonrası uğraş didin eylül ayındaki kiloma dönmeyi başardım. Evde durduğum sürece son iki günü saymazsak kalorilere dikkat edip sporumu yapmaya çalışıyorum. Harcadığım kalorinin üzerine çıkmazsam belki kilo almadan bitiririm şu dönemi. Göreceğiz.



Asıl Bilgiç'ten bahsedecektim.

Şubat tatili sonunda ikimiz de oldukça kilo almıştık. Tatildi şuydu buydu derken abartmışız. Tatilden sonra abur cuburları sağlıklılarla değiştirdik. Biraz daha dikkat ettik. Geçen ay tartıldı yaz sonundaki kilosuna dönmüş, mutlu olduk.


Bugün perşembe. Okulların kapanacağının duyrulmasından beri üç hafta geçmiş. Bizim oğlanlar en son bugün sokağa çıkmışlardı, üç haftadır burunlarını dışarı çıkartmadılar. Vayyy.


Bu süreçte öğlene doğru kahvaltı ettik genelde. (Şimdi eğitim başladığından düzen bozuldu ama) Sonrasında  akşam yedik.  Bazen de üç hafif öğün yaptık.

Bugün Bilgiç'e tartılsana dedim.  Kesin kilo almışımdır anne dedi. Çıktı tartıya.  Bir kilo daha vermiş. 


Üç haftadır evde ve sürekli birşeyler yiyor ama hiç fast food,  hazır yemek sipariş etmedik. Ki bizim için bir rekor bu, her daim birisinin canı bişey çeker çünkü. Sanırım ev yemeklerinin faydası başka hiçbir türlü bu kadar anlaşılamazdı. Üstelik rejim yemeği de yapmadık, pizza, kek, tatlı, çıtır tavuk,patates kızartması, pilav, makarna, hepsini yemişti.


İşte böyle. 

Sizde durumlar nasıl bakalım?

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. ben 5 senedir içmediğim nescafeye tekrar başladım alırsam kilo ondan alırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ufacık kaçamaklar da yapmazsak bu zamanlar nasıl geçer bilmiyorum Özlem.

      Sil
  2. Benimkiler zaten zayıflar ama dışarda yediklerinde daha fazla kilo alıyorlar.Ev yemeği her zaman faydalı.Benim derdim ''sıkıldık dışarı çıkıcaz'' diyecekler diye.Ama neyseki gençlerde evdekal talimatını uyguluyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim gençler hallerinden öyle memnunlar ki, hele Metos, okul yolundan da kurtulup koltuğundan ders gördüğü için çok mutlu :)

      Sil
  3. kilolar gitmiyor, küçükken ne zayıftım, anlam veremiyorum yahu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok zayıftım Tosbağa Günlüğü, şu anki kilomla Metehan'ı doğurmaya gitmiştim :)

      Sil
  4. 3 hafta evde durupta kilo almaması güzel bence

    YanıtlaSil
  5. Bizde öğünü ikiye indirdik. Diğer türlü zaten hareket yok, kilomuza kilo katmayalım dedik. Hiç tartılmak aklıma gelmedi. Bugün onu da yapıp not edeyim ;)

    YanıtlaSil
  6. Ben iki kilo verdim sonra aldım, sonra 1,5 kilo verdim yine aldım. Son durum +1 kilo :-( Ben yürüyüş yapmazsam kilo veremiyorum. Evet, önce boğazını tutman lazım ama yürüyüş onu da sağlıyordu. Bu kadar yürüdüm yoruldum bari boşa gitmesin yemeyeyim diyordum. Evde yürüyüş yap diyor herkes ama o da çok sıkıcı geliyor. Kilo verme planlarım vardı ama şu an almazsam iyi, sonrasında nasılsa veririm diyorum.

    Gençlik metabolizması ne güzel şey :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leslie ile yapsana yürüyüş. Hatun enerhik enerjik konuşurken kan ter içinde bırakıyor sani. Ben bir kendimi toparlasam sabah sporuma döneceğim de hâlâ iyileşemedim, hapşu hupşu gidiyorum :/

      Sil