Kitap Salı

Nisan 14, 2020

Bu hafta ancak bir kitap okudum. Hatta dün gece saat ikiye kadar okudum bitirmek için. Hahaha, yok yok, elime alıp yatağa gittim, bir baktım bitmiş.


Sokaktaki karakterler öyle gerçekçi ki, okurken sanki o sokağı biliyormuşum gibi hissettim. Gayet severek okudum.


" Hayat güzeldir ve zevklidir, ama kötü bir ruhun karamsarlığı en iştah açıcı lezzeti bile kirletir."

" Bildiğin gibi, herhangi birimizin hayatta olması bir mucizedir. İnsanın tek saniye bile hayatta kalması Allah'ın mucizelerindendir. İnsanların hayatı peşpeşe gelen mucizelerden oluşur. "

Bu haftalık bu kadarcık. İçimdeki yapboz canavarı daha fazla okumama izin vermiyor bugünlerde :D

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. ne güzel söz yaaa kötü ruhlar uzak olsun hepimizzden inşallah

    YanıtlaSil
  2. Hakikaten içinden yapboz canavarı çıktın Handan :)) Ben de severim ama yok hiç içimden elmiyor şu an :)
    Kitabın yorumunu merak ediyordum. Çok tüyo vermemişsin ama karakterlerle ilgili fikrin bile yeterli ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap bir sokağın sakinlerini ve yaşadıklarını anlarıyor Şebo, öyle de güzel anlatıyor ki sanki sokaktasın, kendin izliyorsun.

      Sil
  3. Yine haftada bir kitap okuyorsun. Ben bu ay sadece bir kitap okudum o da 100 küsur sayfalık şiir kitabı. Zaten bir günde bitti. Baya film izliyorum ama. Kendimi öyle teselli ediyorum. Arada başka hobilere de zaman ayırmak gerekli :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bazen hiç kitap okuyamıyorum Şule, gayet normal bir durum, bence de başka şeylere de vakit ayırmak gerek :)

      Sil