Meydan Okuma 3

Nisan 17, 2020

3. Bugün kendini hangi renk hissediyorsun? 


Bu sabah ilk defa ateşim 36.5 çıktı. Toplayıp eve getirdiğim leylakların etkisinden midir acaba :)


Leylak demek Metehan'ın doğumu demek, İzmir'deki evimiz demek, annemin bahçeden topladığı leylakları vazoya yerleştirmesi, lohusa halimle o mis gibi kokuyu içime çekmem demek.


Kış havası yavaş yavaş geride kalırken, leylak, artık bahar iyiden iyiye geliyor demek.


Bugün benim rengim bu.

Çok şükür.

Sevdiğiniz fotoğrafın üzerine tıklayarak şarkınızı almayı unutmayın :)

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. severim leylakları kokusu geldi burnuma şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokuları başka güzel Özlem, kendileri başka :)

      Sil
  2. annem çok sever leylak çiçeğini şu koronadan ona gidip sarılamıyorum bile halbuki sarılıp dizlerine yatıp babamı konuşup ağlamayı özledim annemle şarkı için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir aydır anneme sarılamadım B. Neyse onlar sağlıklı olsunlar da sarılırız yine, ağlaşırız, güleriz.

      Sil
  3. Çiçeklerin de aynı kitaplar gibi hissettirdiği hikayeleri var değil mi?
    Leylak güzel anılar hatırlatıyormuş sana, kendisi gibi.
    Yine en güzel fotoğrafı seçmişim, şarkısı öyle diyor çünkü. "Leylaklaaaar açmış gördün müüü..." Açtılar çok şükür, sıra bizlerde inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çiçeklerin hissettirdikleri var Zeynep, hatta görmeye bile gerek yok kokularıyla zamanda yolculuk yaptırabiliyorlar.

      Sıra bizlere de gelecek yakında eminim :)

      Sil
  4. leylaklara bakınca içim umutla doldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçekler insanlara mutluluk ve umut vermek için varlar sanki Hanife.

      Sil
  5. Benim en sevdiğim rengin tonudur leylak rengi:)
    Şu en sevdiğin fotoya tıkla müzik açılsın olayı çok hoşuma gidiyor benim ya. Çok sürprizli, heyecan verici geliyor nedense bana :D Ezginin Günlüğü - hişt hişt geldi. Dinlemezdim bu grubu, sevdim şarkıyı ama:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Ezginin Günlüğü dinlememişi hiç Zeynep, gel gör ki leylaklı şarkıları hep onlar yapmış. Sevdim de üstelik :)

      Sil
  6. Leylak bana Ankara'yı hatırlatır.Hem rengini hem kokusunu hem hatırlattıklarını çok severim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçekler bizi alıp bir yerlere götürüyor Mehtap.

      Sil
  7. Pek severim sana da pek yakışır🧡

    YanıtlaSil
  8. Ah Handan abla yine tam tuttu şarkım :) Tam bugüne yakıştı :)

    Karanlıklar içinde bir ışık var, mor mor leylaklar!

    Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk defa dinledim o şarkıyı, çok sevdim :)

      Sil
  9. Leylâk mevsimi burada İstanbul'dan yaklaşık 1 ay sonra :) Ben de heyecanla bekliyorum! Onlar açınca şehrin kokusu değişiyor, değil mi. Ama yine de en güzeli İstanbul'da tabiiiiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde de hepsi açmadı tam ama bu sabahtan akşama güneş gören yerde olduğu için en erken çiçeklendi Ceren :) Artık kış bitiyor çiçeği :)

      Sil
  10. Oh çok şükür, geçmiş olsun, geçip gitsin...


    Leylak nasıl güzel kokar, nasıl <3
    Çok da güzel bir rengi var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yine 37 nin üzerinde ama haftalardan sonra bir kere görmek bile iyi geldi Ezgi.

      Leylak kokusu görüntüsü, her şeyiyle güzel.

      Sil
  11. baharın şerefine :) leylak ve erguvanlar ah o renkleri harika :)

    YanıtlaSil
  12. Bayılırım leylaklara beeenn, kokuları huzur vericidir.

    YanıtlaSil
  13. Bugün Sevgili Cam güzeli de Leylak çok seviyormuş oda çok hoş bir yazı yazmış bloğuda sende Leylak görünce onun yazısı geldi :) aklıma Geçmiş olsun güzel kadın Dikkat kendine Leyklar şahane görünüyor :) Banada Ezginin Günlüğü çıktı güzel şarkıymış :) sevdim teşekkürler :)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylak zamanı yazılara yansıyor Özlem.

      Herkesin aynı şarkıya çıkması da ilginç :)

      Sil
  14. Leylak kokusunu bildiğimden emin değilim ama renginin güzelliğine vuruldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk gördüğün yerde koklamalısın Şule :)

      Sil