Meydan Okuma 8

Nisan 22, 2020

8. 24 saatini bir çizgi film kahramanı ile geçirecek olsan bu hangi kahraman olurdu? Onunla neler yapmak isterdin ? Maceralarını çok merak ediyorum. 

Sabahın ilk saatlerinde samandan yatağımdan fırlayıp kalksam. Elbisemi geçirsem üzerime. Evin arkasındaki çeşmeye koşu elimi yüzümü yıkarken süt sağan büyükbabama günaydın desem. Kocaman bir bardak taze süt ve dev dilim kızarmış peynirimi yerken Peter gelse. O da otursa her zamanki açlığıyla sofraya. Sonra keçileri de alıp dağlara tırmanmaya başlasak. Bahar gelmiş, her yer çiçeklerle dolu. Toplamaya doyamasam. Derin derin içime çeksem mis gibi havayı. Gevezeliklerle giderken harika bir yere varsak. Keçiler etrafımızda otlarken biz de serilsek çimenlerin üzerine. Karnımızdan gelen gurultular yemek zamanı dese. Buz gibi pınar suyundan doldursak bardaklarımıza. Sabah fırından çıkmış çıtır çıtır ekmek, tereyağ,  dağ çileği reçeli. Süt yanıbaşımızda zaten. Peter şekerleme yaparken kitabımı çıkartsam. Çilek reçelinin kalanını buz gibi su ile karıştırarak yaptığım meyve suyumu yudumlayarak okumaya dalsam.

Sanırım ana kahramanı ekarte edip yerine oturdum ama bu da böyle olsun :)



Benzer yazılarım

29 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. Öyle olmuş Sevgi :) Kocaman bir piknik yapsak blog alemi ile sanırım herkes bayılır :)

      Sil
  2. Yaaa sen ne güzel anlatmışsın ama, ben de gözümü kapatıp bu şekilde yaşadım ama senin gibi güzel kelimelere dökemedim :)
    Ana kahramanın yerine geçmek isteği (hele şu günlerde) refleks olarak gerçekleşiyor, elimizde değil :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de gayet güzel anlatmışsın Zeynep :)

      Sil
  3. Handaneydiiii kutlarım seni. Peter seninle tanışamadığı için reçeli meyve suyunu ve daha neler neler kaçırdığını asla bilemeyecek😊🌷🤚

    YanıtlaSil
  4. ah handancım ben de heidiciyim aynı senin gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ne güzel olurdu bütün Heidiciler yayılsaydık kırlara.

      Sil
  5. Az önce Heidi'yi düşünüyordum:))) Tom ve Jerry'nin yönetmeni vefat etmiş ya. En sevdiğim çizgi filmdi. Onu düşünüyordum. Sonra Heidi'yi ekledim yanına. En çok o ikisini sevdim. Bu yazı da denk geldi işte:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizgifilmlerin o büyüleyici dünyası, küçüklüğümüzün masumluğu, akşamı iple çektiğimiz günler. Ah ah, ne güzellerdi Sezer.

      Sil
  6. Hahahaaa :))) Heidicim şu çıtır çıtır ekmekleri yerken ve yeşil çimenlerde salınırken ben de katılabilir miyim sana ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe, gel bakalım Tatlı Cadı, meyve eksikti, bi hokus pokus yapar mısın :D

      Sil
  7. Bugün Heidi günü demek ki.
    İzleyesim geldi. :)

    YanıtlaSil
  8. O illüstrasyon ama yaaa <3

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel betimlemişsiniz. Okuyunca benimde orda olasım geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazarken yaşadım ben de Gezgin :)

      Sil
    2. Gerçekten belli oluyor. Hissettirdiniz 😋

      Sil
  10. Hahaha, gerçekten Heidi ortadan kaybolmuş :D

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar güzel bir anlatım:)))))

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel bir hayal olmuş:)

    YanıtlaSil
  13. Karakterin adını yazmamışsın ama o kadar güzel anlatmışsın ki hepimiz kim olduğunu anladık :-)

    YanıtlaSil