Meydan Okuma 7

Nisan 21, 2020

7. Hangisini tercih edersin? Gün doğumu ya da gün batımı ? 

Sabahın ilk saatlerinin yeni, pırıl pırıl,  heyecan ve umut barındıran ışıltısını da akşamın son saatlerinin hafif yorgun ama işlerini bitirmiş, günü tamamlamış olmanın huzurunu da çok seviyorum.

Zaten onları birbirinden ayırmak imkânsız :)

E manzaranı seçip şarkını almalısın o zaman :)


Özdere - Günbatımı


Çeşme - Gündoğumu


İzmir - Günbatımı


Özdere - Günbatımı


Midilli - Günbatımı


Sakız - Gündoğumu


Bizim ev - Günbatımı


Foça - Günbatımı


Yalova - Gündoğumu


İstanbul - Günbatımı


Büyükada - Günbatımı


Akyatan (Adana) - Gündoğumu

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Offf fotoğrafların hepsi birbirinden güzel <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Hepsi günbatımı değil, gündoğumları da var arada Özlem :)

      Sil
  3. harika manzaralar ve harika şarkılar handancım çok teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışarı çıkamazsak dışarıyı eve getirelim dedim B :)

      Sil
  4. Dönüp dönüp baktım her bir fotoğrafa, hepsi de pek güzeldi.
    Benim de bir sürü gün doğumuna şahit anım olmasına rağmen hiç fotoğrafımın olmaması ne garip geldi bugün, bir kere herhalde tam dalamamışım da bir kare fotoğraf atmışım geçen ay kenara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben her gördüğümde fotoğraf makinama koşuyorum. Hele evdeyken, yemeği ocakta bırak balkona çık, çamaşırı asmayı bırak makinayı kap :D

      Sil
  5. çok güzel kareler bayıldım 😊🌸 şarkı da güzeldi teşekkürler canım benim sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
  6. Günbatımlarını hep çok sevdim. Fotoğraflar harika.

    YanıtlaSil
  7. Ben Midilliyi seçtim... Mis gibi sütlaç da yerim belki izlerken ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy, aklıma sütlaç düşürdün Şebo, hiç de pişirdiğim bişey değildir, gidip tarifine mi baksam ne :D

      Sil
  8. Belinda Carlisle - Heaven Is A Place On Earth (Official Music Video) çıktı bana.
    Yine geçmişe götürdü beni :) Tişikkirleer

    YanıtlaSil
  9. Fotoğraflar gerçekten çok hoş. Ben gün batımını severim. Gün doğumu için erken kalkmak lazım ki hiç benlik değil :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, ben ilk saatleri de severim, gidip öğleyin uyurum sonra :)

      Sil