Size Bahar Topladım

Nisan 18, 2020

Sabah ekmek almaya gittim. Ekmekleri çıtır çıtır alıp anında ucunda kopartıp yiyememek acı verici oluyor ama napalım. Evde fırına girecek onlar :)

Neyse pek çıkasım yoktu aslında, evde ekmek var idare ederiz moduna girmiştim.  Anacım evden çıkmak üşendirici. Yok kıyafet yok maske, oraya değdim mi buraya sürdüm mü falan içim daralıyor ama anneme de gitmem gerekiyordu,  attım kendimi.

Arada İzmir ve Yalova'da geçen 13 yılı saymazsak, iki yaşımdan beri bu mahallede oturuyorum ben. O zamanlar her yer harbiden dutluk, papatya tarlası felan. (25 yıl öncesi topu topu caanıımm :P) Benim oturduğum sitenin olduğu yere pikniğe gelmişliğimiz var ilkokuldayken, düşün artık. Şimdi tabii ki o eski halinden eser kalmadı ama mahallenin en eski kısmı,  yıkılp daha kocamanları yapılsa da hâlâ müstakil evlerle dolu olduğundan sokaklarda gezmesi çok güzel oluyor.

Sabah sabah çeneme vurdu.

Sözü kesip, haydi bahara çıkalım. İstanbul'da erguvanlar açmış, mor salkımlar bir kaç güne coşar. Bir de sakura mı gördüm ne :)









Fotoğraflarda 60'lardan şarkılar saklı, tıklayıp almayı unutma.

Günaydın :)

Benzer yazılarım

31 Yorum yap

  1. Bu sabah ben de yürüyüşe gittim dedim hava açılacak gökyüzü mavi falan olacak iki saat kaldım dışarıda çok hep gri tonlarında ama sizin orası nasıl güzelmiş gökyüzü masmavi derin derin ciğere stok edilesi manzaralar Rabbim doğasız mavisiz bırakma.
    O üşenme bende de oluyor son zamanlarda kısıtlamadan olsa gerek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burada hava gerçekten çok güzeldi Sevgi, serin ana ışıl ışıl. Erken saatte her yer bomboştu. Yarım saat geçirmişim on dakikalık yerde :) Çok şükür doğaya yeşile maviye yakınız.

      Sil
    2. Şükürler olsun.
      Senin kaldığın mahalle güzel olmalı bir mahalle turu yaptın mı bilemiyorum belki yaptın da ben görememişim ama öyle bir şey yapmadıysan yapmanı isterdim..çocukluğundan beri bir yerde yaşamak da benzersiz bir nimet öyle olsun isterdim şahsen ben kök salıp bir yerde büyümeyi hep istemişimdir ancak olmadı işte.
      İstanbulda olduğum bir seferinde işim gereği o kadar yoğun çalışıyordum ki bir keresinde ilkbahardı bir ağacın tomurcuklarını fark etmiş ve ağlamıştım..işte bu yüzden senin kaldığın bölgenin çok özel olduğunu düşünüyorum.

      Sil
    3. Sanırım yapmışımdır Sevgi, özellikle çocukları okula götürüp getirirken çok geçiyordum sokaklardan. Yaparım yine.

      Evet haklısın, İstanbul'da böyle bir yerde yaşamak gerçekten nimet, hep şükretmişimdir. Böyle bir yerde olunca evde kalmak çok daa kolay oluyor üstelik.

      Sil
    4. Evet çünkü doğaya yakın olmak için evden çıkmana gerek yok,balkon bu yüzden en güzel dış alanı.

      Sil
    5. Evet, yanıbaşında yeşiller, kuşlar, bulutlae olunca balkon insana yetiyor bayağı :)

      Sil
  2. Ekmek alamaya çıktım yazınca şaka zannnettim pek çok yerde sokağa hafta sonları çıkamayınca her yerde öyle sanıyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde de var sokağa çıkma yasağı ama ekmek almaya gidebiliyorsun fırın yakınsa Nesha. Kimliğimi falan aldım yanıma ne olur ne olmaz diye :)

      Sil
  3. Çoook güzel çiçekler. Gözümle görmeyeli uzun zaman oluyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek yakında yine her şeyin tadını çıkartacağız, az biraz daha sabır.

      Sil
  4. Ayyy erguvanlar şarkı getirmiş bize 🥰

    YanıtlaSil
  5. Oy oyy. Erguvan, sakura, morsalkım. Çok çok severim. Taze taze içim açıldı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 👍 Oh, Pretty Women :)

      Sil
    2. Sabah mutluluğu olsun dedim, işe yaradı o zaman :) Şarkı da nefis olmuş.

      Sil
  6. Ya sana bi'şi diycem kızacaksın. Ben bu sabah huysuzum. Kocayla çocukları yolladım dışarıya ve burnumu bile çıkarmadan sessiz evin keyfini sürüyorum. Sadece kitap okuyor kahve içiyor ve bloglara bakıyorum. Dışarıda şahane bir hava var ama içimden gelmiyor. Bilmiyorum belki de... Erguvan olsa bari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç de kızmadım :) İnsanın sessizliğe ve evinde kendisi ile başbaşa kalmaya da ihtiyacı var. Ama ben çıktığıma gerçekten mutlu oldum, temiz hava çok iyi geldi. Onlar döndüğünde sen çık, az daha kafanı dinlersin hem ;D

      Sil
  7. çok seviyorum bahar çiçeklerini, harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinin sırası geliyor bir bir. Özlediklerimize kavuşuyoruz :)

      Sil
  8. Ay yine mükemmel resimlerde saklı şarkılar. Hemen resmimi seçip yazınızı okudum :333

    YanıtlaSil
  9. Şarkılar için teşekkürler ve bahar için. Bayıldım!!! :)

    YanıtlaSil
  10. Bahar geldi iyice kendini hissettiriyor. Doğa bizsiz daha bir coştu sanki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erikler büyüyor, kimse kopartamamış onları :)

      Sil
  11. Markete giderken bir dışarı çıkıcaz. Onda üşeniyoruz, elimizi değdirdikmi bir yere sonra eve gel kıyafetleri at makinaya. Noramlde mutlu olmalıydık ama sonuç 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İç sorma, kapıyı hangi elimle açtıydım, torbayı bir yere değdirdim miydi derken gerilmekten çıkasımız kalmadı.

      Sil
  12. Ne kadar güzel fotolar yakalamışsın....

    YanıtlaSil
  13. 60'lar Türkçe popunu çok severim ben de. Yürürken dinlemek özellikle çok hoşuma gider. Şu salgın bitse de yollarda korkusuzca saatlerce dolaşsak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o zamanların Türkçe şarkıları da çok güzel Şule.

      Az kaldı, bir bakacağız sokaklardayız :)

      Sil