Meydan Okuma 13

Nisan 27, 2020

13. Öğrenmek çok kıymetli, bilgiye giden yol ise herkes için farklı. Senin öğrenme yolların nedir, çok merak ediyorum.

Öğrenmek kolay,  öğrendiklerimi aklımda tutmak çok zordur benim için. Bazen aynı şeyi yüz defa öğrenmek zorunda kalıyorum bu yüzden :)

Sayısal konuları hemen anlardım, sözeller sallantıda.  Oturup herşeyi yazmam gerekirdi.  Ertesi günkü sınava kadar aklımda kalırsa ne âlâ, sonra pufff.

Ama çalışkan ve disiplinli olduğum için başarılı oldum çoğunlukla.

En zoru müfettişlik zamanlarımdı. Paso sözel  konular, hukuk falan anamı ağlatmıştı. Bir de üç senelik wğitim ve muavinliğin peşinden müfettişlik sınavını veremezsen işten ayrılmak zorunda kalmanın stresi de cabası. Neyse o da bir şekilde geçti.

İngilizce öğrenirken grameri hemen söktüm, gelgelelim tuğla olmadan duvar örülemediği gibi sözcükleri ezberlemeden konuşmak da mümkün diil :D Allah sizi inandırsın sözlük yere düşünce trust kelimesi kendiliğinden açılır hale gelmişti de ben hâlâ ezberleyememiştim :)

Son 2o yıldır herhangi bir şey öğrendim mi bilmiyorum. Sürekli okuyup sürekli merak edip kendime birşeyler katmaya çalışıyorum ama eh işte :)



Fotoğrafın konuyla alakası yok, dün instagramda kaç yaşımdaydım sizce burada diye sorduydum. Buraya da koyayım dedim :D

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Foto çok havalı :) ben de aynı şeyleri boyna öğrenmekte bıktım ya, kayıp balık Nemo gibiyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi zamanlar pek havalıymışım diyeceğim ama abartmış olurum, kırk yılda bir :D

      Evet, ben de öyleyim, Nemo gene iyi ben Dori'yim :D

      Sil
  2. Dil ile ilgili her şeyi çok kolay öğrenirim de tarih ve coğrafya deyince kör cahil gibiyim. Her gün öğrensem, her gün unuturum. Amerikan Kültürü ve Edebiyatı okudum. Amerikan tarihini yalayıp yutmuş olmam lazım ama nerdeeee :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2000 de miydi, üniversite sınavına girmiştim tekrar, coğrafyada mucizeler yarattım. Gezip tozarken öğrenmişim Manxcat :D

      Kelime ezberleyemiyorum. Hatta sağır dilsiz alfabesi öğrenmek istiyordum,uygulama indirip çalışayım dedim, yok, aklımda kalmadı hiç :/

      Sil
  3. Ne güzel yazmışsın öyle 😊 bazen bende unuturum bir şeyi bir kaç kere okurum 😊.. evet bu resmini gördüm de yazamadım Instagram da 😊ben seni bu resim de ancak 20 li yaşlarda sandım 😊 gerçi hâlen de öylesin yani güzel kadın 😘 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık yeni aktörlerin aktrislerin bile isimlerini öğrenemiyorum Özlem. Napalım :)

      Yirmili yaşlarımın sonundaydım Özlem. Bir zamanlar hiç yaşımı göstermezdim ben, evlilik ve çocuklar dağıttı azıcık :D

      Sil
  4. 17 mi desem 18 mi bilemedim.🤔 Gözlük olmasa daha isabetli bir tahmin yürüyebilirdim. Her yaşta güzel olanlardansın bu arada 👍👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 28 Yıldız :) Gözlemimizdeki ışıltı ve dudaklarımızdaki gülümseme durduğu sürece hepimiz çok güzeliz :)

      Sil
  5. Çoğu şeyde olduğu gibi bu konuda da insanlarla ters düşüyorum. Sözel konular olunca benden iyisi bulunmaz ama sayısala gelince delice çuvallıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her beynin yapısı farklı Belle. İyi ki de öyle :)

      Sil
  6. 28 mümkün değil 15 :)
    İlgimizi çeken şeyleri 1 defada, ilgimizi çekmeyen şeyleri 1000 defada bile değil.. Al benden de o kadar. Dinlemiyoruz da ondan bence, o an kafamın içinde iki maymun dans ediyor oluyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklarla her müzeye gittiğimizde kendimize ilginç gelen vir şeyi aklımızda tutmaya çalışıyoruz Ceren. Çok çok dikkatimi verirsem aklımda kalıyor bazen. Artist ismi bile öğrenemez mi insan yaa.

      28di valla, evlilik ve annelik dağıtmış beni. Korona da saç boyalarını bitirince heptn nene oldum ;D

      Sil