Meydan Okuma 6

Nisan 20, 2020

6. Son günlerde sana ilham veren ne okudun, izledin, gördün ya da dinledin? İster listele, ister tek tek anlat. Senin yaratıcılığına kalmış. 

Soruya baktım baktım baktım, hiçbir şey bulamadım,  iyi mi? Kimse bana ilham vermemiş mi?

Dur bir daha düşüneyim. Okuduğum kitaplar,  ııh.

İzlediğim filmler. Iıh. Zaten çok izlediğim söylenemez.

Dinlediğim şarkılar.  Neşemi yerine getirmiş.

Youtube 'dan küçük ev videoları. Iıh.

Yapboz yapıp mutfaktan çıkamadığım günlerde yemekle ilgili bişeyler izleseymişim belki ilham verirmiş, o da yok.

Çiçekler,  böcekler, kuşlar, ağaçlar. Mutluluk veriyor ama ilham almadım.

Sanırım pek yaratıcı bir dönemimde değilim. Yaratıcı hiçbir faaliyette bulunmamışım. Tüketirken de bişeyden ilham alınmıyor.

Hımmmm..

Bunun üzerine düşünmeye gidiyorum şimdi ben.

Ben düşünürken siz de fotoğrafa tıklayıp ilham aldığım bir yazıma geçebilirsiniz :)


Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Çok iyi yaa😊😊😊 bekliyoruz burada.

    YanıtlaSil
  2. Ay dur ben bi şamaşır asıp geleyim burda buluşuruz 🤗

    YanıtlaSil
  3. Benim de kafamda bu soru bugün: insan görmeye görmeye, sanat ve sosyal aktiviteye karışmaya karışmaya entelektüel anlamda geriliyor muyuz yahu??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günler sadece geçiyor Ceren. Sanırım ben sanal alemde kendime birşeyler katmaya alışmamışım, fiziken oralarda olmam lâzım :)

      Sil
  4. ilham perisi fazla mesai yapmakla meşgul olabilir. Herkes evde herkes yaratıcı tarafını geliştirmeye çalışıyor hiç olmadı ekmek yapıyor hangi birine yetişsin pericik :) yakında tekrar uğrar eminim.

    YanıtlaSil
  5. Sizi okumak her zaman çok keyifli :)

    YanıtlaSil
  6. bol bol ilham perilerin olsun güzel kadın ❤😊 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  7. Gelir yahu, hem biraz o da dinlesin ;)

    YanıtlaSil