Bugün Güneş Arada Hafiften Yüzünü Gösteriyor Gibi

Mart 27, 2020

Günlerdir puslu, karanlık havadan sıkılmıştım artık. Azıcık aydınlık gibi bugün etraf. Güneş çıkmadı ama aydınlığı bile iyi :)

Anneme gidip bir şeyler götürdüm demin. Biraz da fotoğraf çekmiş olabilirim.

Yarım saat sürdü gidip gelmesi. Boş sokaklarda temiz havayı içime çekerek mutlu oldum.

Hadi size de getireyim bir tutam mutluluk.

Fotoğraflara sevdiğim filmlerin müziklerinden ekliyorum,seçtiğinize tıklayın, bugün hangi filmi izlesem sorusuna cevabınız gelsin :)











Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. fotoğraflarınız gerçekten şu karanlık günlerde içimi ısıttı. Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  2. Bahar geldi desene kısaca... Fotolar içimi açtı resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldi geldi Duo. Mart nazlanıyor sadece :)

      Sil
  3. Burası da aynı şekilde çiçekler ışıl ışıl.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba baharrr! Çıkan şarkı Batman Forever'dan bayağı iyi :)

    YanıtlaSil
  5. İzleyemiyorum ama film kopyası almaya geldim ki kimse yazmamış.
    En son izlediğim film Knives Out idi. İzlemediysen benim hoşuma gitti ;)

    YanıtlaSil
  6. Ay Handan en üstteki ne çiçeği??? Yaban sarmaşık gülü gibi ama çok güzelmiş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o tam bahar çiçeği Ceren, ismi de bahar dalı :) Süs ayvası, japon ayvası da diyorlarmış. Küçükken yerdim meyvesini, bişeye de benzemezdi ama malum küçükken yenir ya :)

      Sil
  7. Baharın sesinin kısıldığı bu günlerde böyle fotoğraflar ne kadar anlamlı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş yüzünü azıcık gösterse evde de olsak kendimize geleceğiz Bahar. Gerçi o zaman da herkes sokaklara dökülüyor, belki böylesi daha iyidir.

      Sil
  8. Ya ben çok seviyorum Handan abla, senin bu foto-şarkı fallarını <3 iyi ki yapıyorsun, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  9. michelle fayfır müziği heyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünden bugüne ne koyduğumu unutmuşum, o hangi filmdi ki diye arıyorum Deep, bunuyorum iyice :D

      Sil
  10. Hem baharı hem de güzel filmleri getirdin evimize. İyi ki yazıyorsun, iyi ki seni okuyoruz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Şule :) İyi ki bloglarımız var.

      Sil
  11. Iki gün kar yağdı bizde dün 18dereceydi. Bahar havası olsun biraz dışarda duruyoruz en azından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çisil pis hava bitmed burada Derya. Neyse en azından bugün yağmur yağıyordu, barajlar dolar belki.

      Sil