Dua

Mart 29, 2014

Her zaman güvendim sana, her şeyin ben göremesem de hayırlı olduğuna inandım. İnsanları etiketlememeye çalıştım, ben kimim ki yapacağım bunu. İyiler vardır bana göre bir de kötüler- ki onları bile bilemem . Saça başa takılmadım, bunlar küçük ayrıntılar, kimin ne olduğunu sen bilirsin en iyi..

Şu günlerde akıl sağlığımı koruyabiliyorsam sana olan inancım sayesinde. Vardır bir sebebi diyorum yine kendi kendime.

Yarın yeni bir sabah . Umarım en hayırlısı olur hakkımızda. Sonuç ne çıkarsa çıksın kolay olmayacak.

Elimden geleni yapıp, gidip oyumu kullanacağım, sonrasında sana havale ediyorum her şeyi.

Sen yalnız ve güzel ülkemi koru Allahım...

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. ama son kısım beni çok etkiledi..
    yalnız ülkem.. umarım iyi sonuçlar alırız..

    YanıtlaSil
  2. Pazartesi günü güzel bir güneş doğsun Ülkemize...

    YanıtlaSil
  3. Lütfen oy kullanmamazlık yapmayın ... Kullanın tarafınız ne olursa olsun.

    BU arada nasıl geldim bu konuya bilmiyorum ama Günaydın diyip kaçasım geldi :)

    Günaydın :)

    YanıtlaSil
  4. Hiii kız koş koş
    Bak krepler bitcek bi daha bulamazsın heaa :)

    Maviye iz süren bize yapmış ay pek bi tatlı :)
    Allahımmm sana geliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Amin tüm yüreğimle yanındayım. Doğrunun iyiliğin insanlığın ...

    YanıtlaSil
  6. Umarım Baharcım, hiç bir seçimde bu kadar heyecanlanmamıştım sanırım:-)

    Doğsun artık Günercim, bu kadar karanlığı hakketmiyor bu ülke.

    Günaydın İnya, hemen krebime koştum, benimkini de yemeyip haber verdiğin için sağ ol:-) Şimdi oy vermeye gidiyorum:-)

    Kesinlikle Öziicim. Bu, bütünüyle kuşkudayız, ruh halinden kurtulmak istiyorum artık.

    YanıtlaSil
  7. ayyy alemsiniz siz haaa gül gül öldümmm :))))

    YanıtlaSil
  8. Benim düşüncelerimi yazmışsın. Ben de anlam veremiyorum bazı şeylere "vardır bir bildiğin" diyorum. "Mevlam görelim neyler neylerse güzel eyler"

    YanıtlaSil
  9. Ben de hep öyle dua ediyorum hayırlısı olsun insallah

    YanıtlaSil
  10. Sabah sabah hiç üşenmeyip bize krep yapan sen de az değilsin Baharcım, Allah gülmekten ayırmasın :)

    Öyle Kadriyecim, vardır bir hikmeti elbet.

    İnşallah Renkli Hayaller.

    Hayırlısı olsun GeCe.

    YanıtlaSil