Bu Ara Hiç Bulaşmayalım:-)

Mart 24, 2014

Seviyorum seni Zaytung:-)

Yine çok güldüm:-) (Bknz)

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Ben de bayılıyorum zaytung aaa:))

    YanıtlaSil
  2. Çok zekiler,
    nasıl buluyorlar bunları :))

    YanıtlaSil
  3. :):):) ne diyim sana ben..Bu arada bir önceki yayında yumurta şeysi iyiydi..Poffhh onuda yiyemiyorum pofhhh...Tamam gittim ben..Kan sonucun nasıl çıktı? Umarım iyidir.

    YanıtlaSil
  4. seni mimledim bana bi uğrasana :)

    YanıtlaSil
  5. zaytung'u uzun zamandır unutmuşum oysa ki şimdi tam zamanı:))))sayende hatırladım sağol.

    YanıtlaSil
  6. Hayranım onlara Çiğdem :)

    Kan sonucum bugün çıkacak Yaz, yarın gideceğim doktora yeniden. Safra kesesi ameliyatıma giderken doktora yumurta yiyebilecek miyim diye sormuştum , hayır dese iptal edicem ameliyatı, o derece düşkünüm anla artık :)

    Geliyorum Sevda :)

    Ben de epeydir bakmamışım, dün gece çok eğlendim Kadriye :)

    YanıtlaSil