3901

Mart 27, 2014

İnci yayına ulaşmışım, vatana millete hayırlı olsun arkadaşlar. Pek yakında dokuzuncu yılımı yurtta ve yavru vatanda çılgın eğlencelerle kutlayacağım zaten:-) O zamana kadar dört bin yapayım şunu:-)

Yağmur yağmış gece , aralardan süzülen güneşle çok güzeldi bu sabah:-)  Aaa, yürüyüş yaparken fotoğraf çekmiştim, dur onu da ekleyeyim birazdan.

Dün kan tahlili sonuçlarımı aldım, ökü.. pardon bu çok kaba olacak, koç gibiymişim:-) Doktora dedim ki bu hayal bir ağrı o zaman, söyleyeyim bitsin:-) Psikolojik hasta tipi de vermiyorsun ama geçmezse bir ortopediste git bari dedi. Fırsat bulursam gideceğim inşallah, dur bakalım. Hani kırk derece ateşle yatarsın da ağrır ya her yanın tam öyleyim şu sıralar. Ve bilin ne oldu, karnımdaki kaşıntıyı sormayı yine unutarak döndüm, orada kaşınmıyor ki meret. Neyse, zaten o da hayal bir kaşıntıdır eminim:-)

Bu gün, inanmayacaksınız ama kendime vakit ayırıyorum. Arkadaşlarımla buluşmaya Avrupa'ya gideceğim. Aslında kılımı kıpırdatasım yok ama ağrı kesicileri yüklenip çıkmayı planlıyorum evden. O ara bir de fön çektirip kendimi iç güveysinden hallice bir hale sokabilirsem ne âlâ.

İşte böyle canlarım.

Herkese günaydın, ışıl ışıl bir güne açılsın sabahınız:-)



Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Gülücüklerinin yüzüne yapışacağı ve arkadaşlarınla bol bol eğleneceğin güzel bir gün seninle olsun :) Günaydın Handancan :)

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Hamiyetcim, umarım öyle olur:-)

    YanıtlaSil
  3. Koç gibi Henden. Koç benim bi kere. Sen başka bişi o. tı tı tı :)))))

    YanıtlaSil
  4. Maşallah de Handan'cım.Bizde de ne ararsan var durumları...

    YanıtlaSil
  5. Sağ ol Daisy,nazik olmak için şeettiydim zaten, biliyom ben ne olduğumu, tı tı tı:-)

    Maşallah diyeyim Ebru:-) Hastalık falan olmasın da canım, bahardı, memleketti, seçimdi derken karıştık hepten.

    YanıtlaSil
  6. Musmutlu ol emi sen şirin şey..(o fönüde şööle havalı çektirseydin bari.) )

    YanıtlaSil
  7. Koçum benim:)))) kendine hayali ağrılar uydurup durma:))))mutlu, sağlıklı, fönlü, güzel bir gün olsun
    çenebaz

    YanıtlaSil
  8. Gel buluşalım yine. Ağrın filan bişicin kalmaz. Gerçi çenemle daha çok başını ağrıtabilirim. :P
    Kiliseye gidelim yine. Günah filan çıkartırız. Hafifleriz kızzzz :)))

    YanıtlaSil
  9. Pek havalı çektirdim Yaz, içeri girdim on dakikam var hemen bir fön çekin dedim:-)

    Hiç sorma, nasıl uyduruyorsam çok gerçekçiler Cenebaz:-) İyi geldi bu küçük kaçamak :-)

    Evet evet en kısa sürede yapalım Daisy, biraz daha kötülersem senin dukkanda otururuz çay yanına çıtır çerez gibi haplarsın beni anacım:-) O kiliseyi de nasıl buldun hâlâ hayret ediyorum, kırk yıl önünden geçsem görmezdim diyeceğim ama harbiden kırk yıl önünden geçip görmemişim zaten:-)

    YanıtlaSil
  10. maşallah maşallah:)
    nice yayınlara..

    YanıtlaSil