Kim Daha Güçlü?

Mart 27, 2014

Aksiyon filmlerini seviyorum ( Kavga döğüş sahnelerini on saat uzatmazlarsa tabi, bazen bayıyorlar.)

Geçenlerde Thor izledik hep birlikte. Ay ben Loki'ye hayran oldum:-)

Bu sabah şu kısa videoyu gördüm, hem güldüm hem daha çok hayran oldum:-)




Uff, bu tablette ekleyemiyorum videoları, gidin izleyin anacım, çok sevimli:-) Tıkla bakiim.

Ha ha ha, söyleyin bakalım kim daha güçlü:-)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Hahahah Videoyaya çok güldüm :))
    Handan ben de severim aksiyon filmlerini hele ki iyi kahramanlar Thor gibi bir içim su ise :)

    YanıtlaSil
  2. Bende haftasonu seyrettim bu filmi, bende Thor'u tek geçiyorum bu filmde :)) Hem iyi, hem güçlü, hem kaslı, daha nolsun.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzelmiş video ve dövüş sahneleri konusunda da hemfikiriz.

    YanıtlaSil
  4. kız ilk resimdeki sarışın o dediğin Loki midir nedir ondan sa, ayy ben de Loki'ye hayran kaldım. Düşün ben daha seyretmedim bile. Bir de seyretsem nolcam kimbilir :P

    YanıtlaSil
  5. Kız tabak gibi alttaki resimde Loki yazıyormuş yaa. Ahahaha bakar kör Daisy yine iş başında. yok ben yine ortaya karışık Jack Sparrow alayım şekerim :D

    YanıtlaSil
  6. Ben bloga geri dönerken videoya almışlar beni. Gel bak bloguma. Yan tarafa ekledim videoyu :)))))

    YanıtlaSil
  7. Gel Aylin bloguna geri dön Aylin diye iyi saatte olsunları çağırır gibi çağırıyon beni. Sonra çenem durmuyor. Başına sarıyorum. Ne çok konuştum ayyy. Haydi bugünlük bu kadar yeter. Çekildi Sebastiyan. :)))

    YanıtlaSil
  8. Yok canım onlar dünya ahret gardaşım olurlar Damla, Can gelir melir durumu kotarayım:-)

    Ya ama ben Loki'yi beğendim Bahar,kötü olmasa daha iyiydi ama neyse:-) ( Allahım, kötü olmasaydı daha iyidi nasıl bir anlatımdır:-)

    Bir de araba takip sahneleri bazen çok bayıyor Renkli Hayaller:-)

    Sen de mi Thor diyosun yani Daisy:-) ( Sanırım öyle dur bi daha okuyayım yorumlarını, atladığım olmasın:-) Kız videoyu bu tabletten göremeyom, bildisayara geçince bakacağım. Ama ben seni ozlüyorum, gel sen hep :-)

    YanıtlaSil
  9. ben aksiyon sevmiyorum galibba:)

    YanıtlaSil
  10. Hepsini değil ama iyi çevrilmişse çok severim Baharcım, beni dinlendiriyorlar:-)

    YanıtlaSil