Arada Küçük Muziplikler Yapmaya Bayılıyorum

Mart 29, 2014

Gün boyunca etraf toplamaya çalışırken büyük ihtimal burnumdan soluyarak dolaşacağımdan sabah keyifli bir başlangıç yapalım dedim. Hep birlikte yapılan kahvaltıdan keyifli ne olabilir ki güne başlamak için:-)

Yumurtaları haşladım, soymadım yumurta savaşı yaparız diye. Sonra aklıma geldi, kalemi alıp hepsine surat çizdim, tabi kafalarını tokuşturacağımızdan yüzleri ekşimiş :-) ( Bir de azıcık resme yeteneğim olaydı:-)


Herkese günaydın, keyifli bir güne açılsın sabahınız:-)

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. tatlı hallerine bayılıyorum:)
    güzel bir fikir gülceye yapayim bayılır:)
    günaydınnn

    YanıtlaSil
  2. Sen permanent kalemle yap ama, normal kalemle olunca soyarken boyanıyor her yer:-) Günaydın Baharcım:-)

    YanıtlaSil
  3. hahahahah :)
    bizde kahvaltı yapcak yer arıyoduk sen hazırlamışsın bileee :)
    yumurtaları sarı renge boya. Bi de mavide olsun içinde :)
    Günaydınnn :)

    YanıtlaSil
  4. Paskalya moduna girdik birden:-) Gel gel,birileri krep pişirene kadar sofradakilerle idare edelim:-)

    YanıtlaSil
  5. :=))
    olabilitesi yüksek ihtimaller dahilinde :=))
    Krepi de yakmasa bari baya bi gecikti aslında :P

    YanıtlaSil
  6. Günaydıınn ve afiyet bal şeker olsun :)

    YanıtlaSil
  7. günaydıııııınnnnnnn
    çenebaz

    YanıtlaSil
  8. Ne guzel dusunmussun.yarin bende boyle yapayim kizima.bu arada gunaydinnnn.

    YanıtlaSil
  9. Günaydın canım,günün neşe dolsun.

    YanıtlaSil
  10. Nihal, Evin, Cenebaz, Mehtap, Güner, hepinize günaydın kızlar:-)

    Mehapcım Bahar'a dediğim gibi permanent kalem kullan aksi halde her yer boya oluyor soyarken:-)

    YanıtlaSil
  11. Günaydın Handan :)Yumurtalara bayıldıııım :)

    YanıtlaSil
  12. Günaydın Hamiyet,yumurtalardan sol üstteki yan gözle bakan dövdü hepsini:-)

    YanıtlaSil
  13. Hahaahha , bence şaheser olmuşlar Handan'cım.

    YanıtlaSil
  14. Ahahah:) Yumurtaya surat çizmek iyi fikir, denemeli..

    Burnundan soluma. O işleri yapacak sağlığını düşün, şükret;)

    YanıtlaSil
  15. Saabah geçti ama gününün her saati aydın olsun.
    Günaydın...

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ederim Damlacım:-)

    Burnumdan solumamaya çalışıyordum da Zeugma, tam salonu toplamış süpürge almaya gitmiştim ki döndüğümde Can'ı televizyon sehpasını çekmiş kablolarla uğraşırken görünce kendimden geçmişim, neyse çok şükür ki bağrınacak ses sağlığım yerinde:-)

    YanıtlaSil
  17. günün bol bol neşe ile geçsin :):):)
    bende yapayım nasıl olsa kendimi bende ara ara çocuk hissediyorum :)

    YanıtlaSil
  18. Senin günün de bol neşe ile geçsin Arwen, yap tabi, içimizdeki küçük çocuğa da ilgi göstermek gerek:-)

    YanıtlaSil