Motor Takmam Lâzım

Mart 28, 2014

Ay sonuna kadar bir sürü işi bitirmem gerekiyordu, gelmiş bile ayın sonu, bugün iki ayağım bir papuca girecek gibi gözüküyor.

Bilgiç bir özel okuldan %60 burs kazanmıştı, ay sonuna kadar karar verip dönecektik, karar da veremedik dönemedik de. Bugün konuşmalıyız artık. Kendi okulu ortaokul olduktan sonra iyice kalabalıklaştı. Sınıf zaten otuzüç kişi, hem de ne otuz üç, yüz otuz üçe bedel.

Metos yaz okuluna gideceğinden vize için gerekli belgelere ay sonuna kadar tamamlanacaktı. Daha fotoğrafı bile yok, gelir gelmez çektirmeli bugün. Diger belgeler de tam mı bilmiyorum ya.

Yarın doğumgünü partisi var sabah annem demese unutmuştum ben onu. Bakkaldan yufka aldım, a ha ha çocukların önüne koyarım artık:-)

Evin haline hiç girmiyorum.

Akşama yemeğim yok.

Ben tatile çıkmak istiyom, neresi olursa olsun hiç fark etmez, yatıp kitap okuycam sadece zaten, bir  karnım acıktıkça kalkacağım yerimden.

Karnı acıkmak dedimde çok açım ben , kahvaltı yapmaya gideyim en iyisi. Üzerine de ağrı kesici ve vitamin hapı. Diyorum hep de bir de aklıma gelip içsem o hapları daha faydalı olacakları kanaatindeyim:-)

Herkese günaydın, işlerin tıkır tıkır yürüdüğü enerjik bir güne açılsın sabahımız.

Bugün yaşasın cuma diyeceğim ama haftasonunu kazasız belasız atlatalım, ülkemiz bir silkinsin, kendine gelsin istiyorum, pazartesi kutlayacak birşeyler olur inşallah.

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. Günaydın, okurken ben yoruldum, Allah kolaylık versin size, ama hep böyle güzel telaşlarınız olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Allah cezanı verecek senin :):):) Bence sıkı bir kahve yap kendine..Yaaa bide bana yapsana vallaha bak acık muhabbet ederiz......:)

    YanıtlaSil
  3. kolay gelsin :)
    şöyle güzel bir tatil olsa ben de yok demem:)
    günaydınn

    YanıtlaSil
  4. Amin Baharcım, teşekkür ederim:-)

    A ha ha Allah niye cezamı verecek ki diye bakıyorum ben de Yaz, şu yediğim çıtır ekmek arası peynirden dolayı olduğuna uyandım sonra. Verdi anacım verdi top gibi oldum:-) İstediğin kahve olsun, gel :-)

    Sağ ol Baharcım, sana da günaydın:-)

    YanıtlaSil
  5. bu kadar işe turbo motor lazım, normal olmaz:)))))) kolay gelsin şimdiden
    çenebaz

    YanıtlaSil
  6. Haklısın valla Cenebaz, sağ ol:-)

    YanıtlaSil
  7. günaydın canım aynı dilekleri diliyorum gönülden.

    YanıtlaSil
  8. canım bana benze demedim :)))))
    Hayır hızlı hatunsundur hepiciğini hallersin onu biliyorum da gerek yok benim gibi olmana ....bu dünya bir tanesinin zor kaldırıyor:))))

    Allah kolaylık versin
    Any :)))

    YanıtlaSil
  9. Günaydın Sevdacım:-)

    Çok kıskanıyordum koşuşturmalarını Any, o kadar mesudum ki şimdi:-) ( Çarpılır mıyım acaba:-)

    YanıtlaSil
  10. bahar yorgunluğu mevsim geçişidir diyoruzz ve hemen kendimize geliyoruz bence :)enerji devinim sinerji hop hop hop
    inşallah güzel dilekler güzel şeylerle buluşur kat be kat geri dönerler :)

    YanıtlaSil
  11. Handan Hanım, ne güzel dilekler bunlar. Evet ben de çok yoğun sayılabilecek an be an hafifleyen işlerin içindeyim. Size de güzel günler ve işlerinizde kolaylıklar dilerim. İnşallah Pazartesi kutlayacak birşeyler olur;)) ümitliyim azıcık da olsa. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Iyi haftasonlari canim.optum.

    YanıtlaSil
  13. İnşallah Donkişot:-)

    Teşekkür ederim Handancım, umarım kutlanacak birşeyler olur, ümitle ümitsizlik arasında gidip geliyor duygularım benim:-)

    Sana da iyi haftasonları Mehtapcım:-)

    YanıtlaSil
  14. Of Handan ne bu koşturmaca :)

    YanıtlaSil