Dünya Saati

Mart 26, 2014

İKLİM DEĞİŞİKLİĞİNİ HATIRLAMAK VE HATIRLATMAK İÇİN...
DOĞAL KAYNAK KULLANIMININ SINIRLARINI ÇİZMEK İÇİN...
CANLI TÜRLERİNİN YAŞAM HAKLARINI KORUYABİLMEK İÇİN...
ÇEVRE DUYARLILIĞI VE YAŞANABİLİR BİR DÜNYA İÇİN...
ÇOCUKLARIN VE KENDİN İÇİN...
DÜNYAYA OLAN SEVGİNİ GÖSTERMEYE
VAR MISIN?



Evelki sene evde ışıkları ve her türlü elektrikli eşyayı kapatıp sohbet etmiştik. Bir saat ne kadar uzun aslında, hâlâ o gün anlattığımız ve anlatamadığımız fıkralara gülüyoruz:-) 

Geçen sene Ayşecik bizi çağırmıştı. Çok güzel bir gece geçirmiştik. Bknz ve yine bknz :-) 

Bakalım bu sene ne yapacağız. Herkese tavsiye ediyorum. O bir saat harika bir şey:-) Mumları ayarlayın, sevdiklerinizle başbaşa ister kutu oyunu oynayın, ister fıkra anlatın ister sadece sohbet edin:-)

Dünyamız için, bir saat ayıralım haydi:-)

Unutmayın

 29 Mart Cumartesi 20:30-21:30 arası:-) 

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Geçen seneki videolarını izledim,çok çok güzeller...Biz de bu sene ailece sohbet ederiz herhalde. Ertesi gün oy kullanılacağından siyaset olur konumuz.

    YanıtlaSil
  2. Biz çok seviyoruz, küçücük de olsa dünyamız için bir şey yapmak mutlu ediyor Mehtapcım. Hem de toplamda tam bir günlük tasarruf oluyor, keşke herkes katılsa.

    YanıtlaSil
  3. Geçen sene o kadar soğuktu ki Günercim, yine de çok eğlendik:-) Evet haklısın bu sene muhabbetin konusu belli:-)

    YanıtlaSil

  4. Dünyamıza olan sevgimizi göstermeye
    biz de varız Sevgili Handan:)

    YanıtlaSil
  5. Çok sevindim Destiny:-)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel, çok eğlenceli olacak Baharcım:-)

    YanıtlaSil
  7. ay allam yaa :)
    ben bunu unutmjuştum amaaaa
    aslında okumuştum ki ben bunu
    :)

    YanıtlaSil
  8. İspat etmen imkânsız ama iyi niyetine güveniyorum, bida olmasın:-)

    YanıtlaSil