Ekinoks

Mart 21, 2014

Verdiklerim oldu ve aldıklarım...
Kaybettiklerim oldu ve bulduklarım...
Acılarım oldu ve mutluluklarım...
Özlediklerim oldu ve kavuştuklarım...
Unuttuklarım oldu
Unutamadıklarım
Yaşadıklarım oldu
Yaşayamadıklarım
Ulaştıklarım oldu
Ulaşamadıklarım

Durdum.

Öyle bir gündü ki

Gece gündüze eş

Bir tarafımda ay
Bir tarafımda güneş....

(Bunu iki yıl önce bugün yazmıştım bloğa.. Arada kendiliğinden dökülür ya mısralar... Kendim için bir daha yazmak istedim.. )

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Geçmiş bugün gibi ise düşer yeniden güne :)
    İyi geceler :)

    YanıtlaSil
  2. yani hayat işte hayat güzel iyi ki ay güneş var onlar çok sadık di mi :)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle, iyi ki varlar Deep. Senin "Güneş her gün doğuyorsa biz de doğarız, bizim neyimiz eksik." sözüne bayıldım bu arada :-)

    YanıtlaSil
  4. di mi ama.

    o söz, mimi yazarken aklıma geldi.

    buna benzer gelişim moral motivasyon yazıları yazmayı ben de pek seviyorum. :)

    YanıtlaSil
  5. ay iyi olmuş mime yorum yapmanız. bakın isterseniz siz de yapın o iki mimi. tanışma hediyem olsun :)))) du ben sizi tanıtırım. pazar günleri blog arkadaşlarımı tanıtıyorum. yarın tanıtayım sizi de diğer arkadaşlarımız da bilsin sizii :)

    YanıtlaSil
  6. :-) Birisini yapmıştım zaten, diğerini de düşünmem lâzım, geçmişin izleri pek kalmaz üzerimde, hafızam çok zayıf. Yararı da olmuyor değil gerçi:-)

    Ben de sevindim mime baktığıma , seninle tanışmak güzel:-)

    YanıtlaSil