Kendimi Kutluyorum

Mart 24, 2014

Bu sabah hiç üşenmeden gidip bizim sağlık ocağını buldum, bir de muayene olup kan vermeyi başardım:-)  Ba ba ba ba , kaç iş birden yapmışım.

Gerçi ben biliyorum, bişi çıkmayacak yine de bir bakayım dedim. Bir şey çıkmaması iyi tabi de , kemiklerim her daim ağrıyıp beni rahat bırakmazken doktor bir şey yok deyince geçmiyor ki bu sıkıntı, mesele orada..

Neyse..

Herkese günaydın, bol enerjili, sağlıklı, güzel haberli, cıvıl cıvıl, kıpır kıpır bir haftaya açılsın sabahınız. Ay daha ne diyeyim ben. Öpüldünüz:-)


Yok yok bu diildi koyacağım fotoğraf:-)


Heh şöyle içimiz açılsin dedim:-) 

Not: Ya aklıma ne geldi şimdi güya ben kaşınıp durduğum yeri de gösterecektim doktora, uf ya ,  o kadarı aklıma gelmedi bak. Yarın unutmayayım:-) 

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. günaydsın. Yumurta enfes gömrünüyor. Oleeeeee ilk yorumu yakaladım sonunda la la laaaaaa

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun canım..
    günün aydın huzurlu geçsin

    YanıtlaSil
  3. geçmiş olsun yaa. sahanda çiçek de iyiymiş. tamam, kaşıntını unutma bi de. :) bi de bak madem, bi arkadaş var, sadece naciye, ewciwoman, onun da arpacığı var, hiç gitmiyo hep geliyo, doktorlar çare bulamadı, sen bulsana çözümünüü :) dertli yorumcuuu :)

    YanıtlaSil
  4. çok geçmiş olsun.

    Fotolara güldüm ama :D

    Günaydın sana da.

    YanıtlaSil
  5. günaydıııınnn
    çenebaz

    YanıtlaSil
  6. günaydın canım geçmiş olsun ,ilk foto daha bir iç açıcı bence:))

    YanıtlaSil
  7. Seni de kutluyorum Nihal:-) Biliyordum, çok yaklaşmıştın:-) Ah ah, o sahanda yumurta için İzmir,in bir ucundan bir ucuna giderdik hiç üşenmeden. Neyse, şimdi de anneme gidiyorum, o da çok güzel yapar bak:-)

    Amin, sağ ol Bahar:-)

    Ha ha ha, sahanda çiçek pek lezzetli oluyo hiç yemedin miydi sen Deep:-) Hem arpacığa da bire bir, söyle arkadaşına. Eee, dokuz senedir buradayım dertleniyo insan zaman içinde tabi, netcen:-)

    Teşekkür ederim İnsu, yaa kıyamadım yumurtaya, aradan geçip yayımlatmış kendisini şimdi:-)

    Günaydın Cenebaz:-)

    Günaydın Sevda, sağ ol:-) Ben de kararsız kaldım bir an iç açıcılık konusunda bak:-)

    YanıtlaSil
  8. Valla benim ilk resim de cok hosuma gitti (hic sasirmadin di mi?):)

    YanıtlaSil
  9. Benim arkadaşlarım tabii ki ilk resmi de beğenecektir Ayşecim, hiç şaşırmadım:-) Günaydın canım:-)

    YanıtlaSil