Akşam Raporu:-)

Mart 28, 2014

Bilgehan'ın randevusunu Aynur ayarladı, pazartesi gününe .

Metehan'ın vize işlemleri tamamlandı, o arada kendime almak için neler yapacağımı bile öğrendim, belki ben de giderim:-)

Yufka kesildi, bir kısmı patatesli bir kısmı paçanga böreği olacak,içlerini hazırladım mutfak masasında benim sarmamı bekliyorlar.

Akşam yemeğine tavuk-pilav pişti.

Ev hâlâ dandini ama o son ana kalmalı zaten.

Bu arada Bilgehan'a gitar çalıştırıp Metehan'ın ingilizce ve türkçe dersleri için okuması gereken kitapları buldum, şarküteri, kasap, market alış verişi yaptım.

Aaa, kendime de İstanbul Film Festivali'nin kitapcığını aldım ( gerçi kitapçık falan değil ansiklopedi kadar olacakmış neredeyse:-) , film seçmeye başlayacağım.

İşlerim yolunda gitti gerçekten de, şu börekler de hazırlandı mı herşey tamam olacak:-)

Hepinize iyi geceler:-)

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. işlerin yolunda gitmesine sevindim:)
    börekleri de hemen sararsın canımm:) güzel geceler

    YanıtlaSil
  2. Akşam raporu okundu tamam..:):)
    O film şeysine git kesinlikle tamam:):)
    Tavuk pilav yemeği müthiş ayranıda unutma tamam:):)
    iyi geceler:)
    tamam.
    :)

    YanıtlaSil
  3. aa festival kitapçığı almadım ben dahaaaa :)

    von trier ve wes anderson. iki filmi kaçırmamalıyıım :)

    YanıtlaSil
  4. çoğu gitmiş azıcıcığı kalmış:))) böğrekleri de sardınmı, işlem tamam. iyi akşamlar
    çenebaz

    YanıtlaSil
  5. Handaaaaaaannn, şimdi gördüm, eski blogda oğluşumun doom gününü kutlamışsın. çok naziksin, nasıl mutlu oldum anlatamam, çok çok çok düşüncelisin, çok zarifsin. milyon kere teşekkürler
    çenebaz

    YanıtlaSil
  6. Iyi hafta sonları,yoğunluktan sonra iyi bir dinlenme lazım gerçekten.

    YanıtlaSil
  7. Şimdi çayımı alıp salona kaçtım Bahar, mutfak damdini ama olsun, yeter bu kadar:-)

    Geçen sene dört filme gitmeyi başarmıştım bakalım bu sene rekorumu kırabilecek miyim Yaz:-)

    Güzel filmlerin biletleri erkenden bitiyor elini çabuk tut Deep. Şimdi dilmlere bakacağım ben de:-)

    Börekler de bitti, şimdi tembellik zamanıdır Çenebaz:-)

    Aklıma geldi benim oğluşumla yakındı seninkinin doğumgünü diye, sana sürpriz yapmak istedim :-)

    Haklısın Güner, yarına enerjimi doldurmam lâzım şimdi:-)

    YanıtlaSil
  8. E sen baya baya kolaylamışsın sabahtan beri işleri Handan'cım :)
    Sabahki listeyi görünce ben korkmuştum vallahi ...

    YanıtlaSil
  9. Hepinizin iyi dilekleri iyi geldi diye düşünüyorum Damlacım, işlerim iyi gitti gerçekten de:-)

    YanıtlaSil
  10. Süper kadın Handan iş başında ve işler tıkırında :)
    İyi geceler canım :)

    YanıtlaSil
  11. :-) Süper kadın sen gelene kadar tuş olmuş uyumuş Hamiyet, günaydın canım:-)

    YanıtlaSil