Bugün Benim Doğum Günüm Diye Dolaşıyor Evde Birisi

Mart 25, 2014

Napalım senin doğumgününse benim de anne olma günüm, babanın baba, anneannenin anneanne, dedenin dede, dayının dayı olma günü:-) Yaaa, çok ortak var bu güne:-)



On beş yaşında bir oğluşum var benim! İnanamıyorum:-)

Güleryüzlü, akıllı, harika bir delikanlı. Hayatı boyunca hep güzellikler sarıp sarmalasın onu.





Canım oğluşum, sen ne kadar büyürsen büyü işte ben hep böyle görüyorum seni:-)

Hep benim minik oğluşum olacaksın. Sesin kalınlaşsa da, boyun beni aşsa da hiç fark etmez, her zaman kucağımda yerin hazır:-)



Seneler hızla geçiyor. Ama ben çok mutluyum her anında seninle olabildiğim için:-)


Minik bir top böceğinden harika bir delikanlıya dönüşmeni an be an izleyebildiğim için.


Seni öpe koklaya büyütebildiğim için





"Macera yaşayalım mı anne?" diyerek elimden tuttuğun minicik hallerin gözümün önünde. Ne güzel maceralar yaşadık hep değil mi?




Kim bilir daha ne güzel maceralar bekliyordur bizi. Her anın güzelliğini gören gözlerinle bütün harika şeyleri kendine katacağına eminim .











Gülümsemen yüzünden hiç eksik olmasın.


İyi ki doğdun bebeğim.

Delikanlım iyi ki doğdun:-)

Benzer yazılarım

27 Yorum yap

  1. Günaydın..
    Mutlu yıllar, sağlıklı uzun ömürler dilerim oğluşuna :)

    YanıtlaSil
  2. güzelliklerle dolu bir ömrü olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Canım ya çok duygulandım, keyifli sağlıklı koca bir ömür diliyorum, sevgilerle...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel :) Mutlu bir hayat diliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. canım ya ne kadar hızlı büyüdü bu yumak, dünün kıvırcık kedisi , şimdinin yakışıklısı delikanlısı , mutlu ve mesut olsun her daim İnşallah ailesi ve sevenleri ile
    any :)

    YanıtlaSil
  6. Gunaydin handancim.ne tatli bebekmis oyle.Allahim saglikli mutlu bir omur versin ogluna ve sizlere.iyki dogdun meteeee :)

    YanıtlaSil
  7. İYİKİ DOĞDUNN YAKIŞIKLI PRENS :)

    YanıtlaSil
  8. Ayyy ay ay fotoları görünce inanılmaz duygulandım yahu bak ha...

    Güzel yavrularının her günü mutlu, şanslı ve sağlıklı olsun..Doğumgünü kutlu olsun..
    (Şimdi git ve yavrularının yanaklarını ısır benim için:):) tamam parantezi kapattım :) )

    YanıtlaSil
  9. Öyle çabucak büyüyorlar ki büyüdüklerini ancak kıyafetlerinin yavaş yavaş küçülmesinden yada gençlik triplerinden anlayabiliyoruz :)

    Sağlıklı, mutlu, sizinle birlikte nice yıllar diliyorum oğluşuna :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de bir 15 yıl sonra böyle mi olacağım acaba :) iyi ki dogmus küçük prens :)

    YanıtlaSil
  11. Sağlıklı, mutlu, başarılı, uzun bir ömür diliyorum oğluşlarınıza

    YanıtlaSil
  12. Nice güzel yaşlara oğlunuza, benim oğlum da dün 14 yaşına girdi

    YanıtlaSil
  13. Mutlu yıllarrr uzun sağlıklı ömürler kuzuyaa.
    Yalnız en son fotoğrafta adam noktayı koymuş.

    Fazla tezahürata gerek yok havalarında. Cool kuzu :)))

    YanıtlaSil
  14. Harika bir gün. Nice mutlu yıllar oğluşuna. Senin de anne olma günün kutlu olsun. Tüm resimler çok güzel ben de son fotoya bayıldım, artık delikanlıyım, coolum diyor. Yeni yaşında her şey gönlünce olsun
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  15. http://www.youtube.com/watch?v=ADfAeSYnav4

    Bu kadarrr:)

    Kursad

    YanıtlaSil
  16. :) tebessüm ve gözyaşı:) Çok duygulu çok. Güneş hep ısıtsın seni Metehan.

    Aynur k.

    YanıtlaSil
  17. Masallah daha nice yaşları olsun insallah biz de senin gibi çocuklarımızın büyüdüklerine tüm anlarına sahit oluruz

    YanıtlaSil
  18. Sağlıklı,huzurlu,aydınlık,mutlu yaşlar olsun delikanlımıza... Anneyi de öpüyorum bu arada...

    YanıtlaSil
  19. çok duygulandım ya.. nasıl geçiyor zaman..
    hep mutlu olsun, hep şansı açık olsun delikanlımızın..
    nice mutlu yıllara..

    YanıtlaSil
  20. Oy kıyamam, kocaman olmuş bile... Nice nice mutlu sağlıklı yıllara inşallah :)

    YanıtlaSil
  21. canım uzuuun sağlıklı analı babalı bir ömrü olsun

    YanıtlaSil
  22. Oyy, yerim onun bebeklik resimlerini ben:)

    Ve simdi de harika bir delikanli oldu gercekten de. Cok güzel bir gülüsü olan bir delikanli, bunu daha önce söylemis miydim?:)

    Son resim cok feci cool olmus! Nice yillara Metehan, iyi ki dogmussun!

    YanıtlaSil
  23. Hepinize çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için :)

    Bütün çocuklar mutlu olsunlar, sevdikleriyle birlikte harika yıllar yaşasınlar..

    Allah ana babaları çocuklarında, çocukları ana babalarından ayırmasın.

    YanıtlaSil
  24. Nice güzel yaşları olsun dilerim.
    Dip not : İlk fotoğraf kalp ben :)

    YanıtlaSil
  25. nice güzel yaşlara hep birlikte sağlıkla ulaşın inşallah

    YanıtlaSil
  26. Nasıl geçiyor yıllar değil mi? Birgün bir bakmışsın yıllar sonra torun fotoları paylaşıyoruz...

    Allah sağlık versin ömür versin...
    Nice mutlu yaşlara...

    YanıtlaSil
  27. Nice yıllara sağlıkla mutlulukla ve sevdikleriyle ulaşır inşallah. Ne güzel bir post yapmışsın film şeridi gibi.

    YanıtlaSil