Bizim Handan'ın Hayalleri

Mart 29, 2014

Benim sinir sağlığım açısından şöyle bir evde yaşamam gerek:

Kocaman bir çatı katı olsun, oğlanlara vereyim orayı. Bir daha da çıkıp görmeyeyim, kirlilerini bir yerden çamaşır odasına yollasınlar, gerisi beni ilgilendirmesin.

Kocaman bir garajı olsun Can'ın bütün teferruatlarını oraya postalayayım, ses sistemi mi kuracak, almış olduğu tabletlerle pişpirik mi oynayacak , ne yaparsa yapsın, benim gözüm görmesin yeter.

Kocaman mutfağı olsun, en pratik, en kullanışlısından. Kocaman sofralar kurulsun.Kocaman gömme dolapları olsun. Kocaman kütüphanesi de. Ama ev küçük olsun, on saat temizlemekle uğraşmayayım. ( Üst katla garaj beni ilgilendirmiyor ben kendi katımdan bahsediyorum:-)

Bir de bahçe alayım . Akşam üstleri Can'la keyif yapacağımız. Ve sevdiklerimizi ağırlayacağımız.

Oh...

Düşünmesi bile iyi geldi:-)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Allah gönlüne göre versin
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  2. Aynından bana da bir tane lütfen :) İnşallah Allah gönlğne göre verir Handan :)

    YanıtlaSil
  3. tek katlı ve bahçeli bir ev benimde hayalim Handan inşallah istediğimiz eve sahip oluruz,bak bahçede çay keyfi yapıp fotoğraflarda paylaşırız,hayaldi gerçek oldu notunuda ekleriz.
    Hayırlısı ile olur inşallah Handan :-)
    Nilüferce

    YanıtlaSil
  4. Amin Cenebaz, hepimizin gönlüne göre versin canım:-)

    Sana da ayarlıyorum hemen Selencim, amin:-)

    Nilüfer ne güzel bir sürpriz seni görmek.İnşallah canım, ne güzel olur:-)

    YanıtlaSil
  5. inşallah olur ama pratik güzel yani:)

    YanıtlaSil
  6. Her şey kocaman olsun ama ev küçük olsun yahu Handan nasıl olcak bu iş :)

    YanıtlaSil
  7. İnşallah Baharcım:-)

    Çizimlerini bitirince yollarım sana Hamiyetcim, biraz uğraşacağa benziyorum ama:-)

    YanıtlaSil
  8. Her kez kendi katından sorumlu,tuttum bu fikri. Kocaman mutfak tam benlik.

    YanıtlaSil
  9. ayy inşallah en kısa zamanda olsun :)

    YanıtlaSil
  10. Bıktım herkesin döküntüsünü toplamaktan Günercim, maaile pasaklıyız :( Kocaman mutfak , ah ah:-)

    Amin Donkişot, ne güzel olur :-)

    YanıtlaSil