11 Mart 2014 Salı

Belki de Çocuklar Haklıdır :-)

Biz gerçekten de dinozor olmuş olabiliriz:-)

Dün akşam Can fi tarihinden kalma bir çantasını düzenliyordu, birden, içinden çıkanlarla tarih müzesi kurabileceğimizi fark ettik:-)


Telefon kartları ayrı şehirlerde geçen altı seneden yadigâr. Daha bir sürü vardı da Metos'a vermiştim anasınıfındayken, bunlar aradan seçtiklerimiz:-)

Diğerleriyle bir alâkam yok ama jiletin kutusunu gördüğümde o kadar hoşuma gitti ki sanırım vitrine koyacağım onu:-) İsveç çeliği bak, dalga geçmeyin:-)

Herkese günaydın:-)  Enerjik bir güne açılsın sabahımız. Aksi halde benim evde tozdan alerji olucaz. Durun biraaazz, acaba biz günlerdir ondan mı hapşırıp duruyoruz??!?!


10 yorum:

  1. Günaydın. .. Havalar soğudu ondandır dikkat edin aman...

    Ee şeyyy :( Dinazor kısmına istemeyerek katılıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten tarih müzesi kurulabilir :) bende destek çıkarım çünkü senden bir farkım yok benim evde de eski paralar, jetonlar vs vs bir sürü şey hala saklarım:) Günaydın Handan :)

    YanıtlaSil
  3. Bizim çocuklarda bize "siz 1900'lü yıllardamı doğdunuz" diyorlar eşim de "yok biz cilalı taş devrinde doğduk" diyor:)))

    YanıtlaSil
  4. Benimkiler de hala bana sen gençsin diyorlar ama, ne kadar sürecek bu bilmiyorum. Ama gerçekten onlara bakınca kendimi dinazor gibi hissetmiyorum değil :)

    YanıtlaSil
  5. :)))
    yine çok tatlısın.
    günaydın:)

    YanıtlaSil
  6. Hava da benim burnum da ne yapacağını şaşırdı zaten Öziicim..Dinozorluğa daha var sanıyordum ben ya :(

    Dirty Dansing sinema biletim bile duruyor Hamiyet, bir gün bu fikri uygulayalım bak. Blogculara dökülün eteklerinizdekileri desek çıkar bir salon dolusu eski şey eminim:-)

    Ah ah Kadriye, bizi bu milenyum mahvetti:-)

    Bahar bizimkiler de hep gençsin diyorlardı da gerçekte ne düşündüklerini gecenlerde nasıl fark ettiğimi şu postta bulabilirsin canım:

    http://metebilge.blogspot.com.tr/2013/12/bizim-evin-annesinin-dinazor-halleri.html

    :-) Günaydın Bahar:-)

    YanıtlaSil
  7. Hayır bikerem hiç de değil kendimi dinozor hissetmiyorum ,

    tamam evdeki bazı objeler artık antikacılar tarafından satışa sunulmuş olabilir ancak kabul etmiyorum işte ....:)))))
    any:)

    YanıtlaSil
  8. ne güzel jilete ben de bayıldım

    YanıtlaSil
  9. Pas-aklı şirine seni..Acık temizlik yap bakayım:):):)

    YanıtlaSil
  10. Tamam tamam bir şey demedim Any:-)

    Çok güzel değil Nihal, vitrine koydum bile:-)

    A ha ha, üstünkörü bir süpürdüm evi, temizlikçiyi aradım sonra Yaz:-) Pasaklı olduğum kadar tembelim de:-)

    YanıtlaSil