Sevdiğimiz Blogları Tanıtalım Kaynaşalım Etkinliği (ile Kaç Saattir Uğraşıyorum Biliyor musun?)

Mart 26, 2014

Sevgili Sevda beni mimlemiş, çok teşekkur ederim canım. Keşke ben Yalova'dayken tanışabilseydik, ne güzel olurdu :) Kim bilir belki denk düşürürüz bir gün :)

Yakında dokuzuncu yılımı dolduracağım blog dünyasında. Benim kadar azimlisini de görmedim anacım:-)  Bir çok arkadaş edindim, kimisiyle buluştum , kimisini hiç görmesem de çok sevdim. Mutluluklarıyla mutlu oldum, üzüntüleriyle üzüldüm.

Yandaki blog listemdekilerin hepsine her gün keyifle bakıyorum.

Daisy en eski arkadaşlarımdan, ilk yazdığımdan beri var:-) Arada biraz mola verir sonra yine gelir:-)  Selen'le ilk zamanlarımızda oğluşlar küçücüktü daha:-) Özii ile ilk defa ne zaman tanıştık hatırlamıyorum bile, hep varmış gibi geliyor:-)  Ebru'yla da da aynı şekilde. Her zaman ilginç şeyler öğrenirim bloğunda. Ayşe'yi ilk okuduğumda benim gibi çılgın dediydim. Şimdi herkese açık değil yazdıkları ama bir gün almanca öğrenmeye çalışırsam sırf onun yüzündendir. Baharın yazıları düşünüp hissetmemi sağlıyor. Hamiyet'in şiirleri de öyle. Ve Destiny, dokunur yüreğime:-)  Zeugma öyle konulara parmak basar ki çok haklı derim. GeCe ile mühendis kafalarımız aynı işler sanki :)  Mehtap'ın kızı ne zaman bu kadar büyüdü. Gülçin'in ikinci bebeği bile oldu:-) Sevda ile bir yılbaşı hediyeleşmesinde tanıştık, iyi ki katılmışım diye düşünüyorum. Son bir senedir tanıştığım yeni yazarların çoğu onun sayesinde:-) Nesrin'le hamilelik günlerime döndüm:-) Yeni tanıştıklarım Nihal ve Bahar'ın çocuklarıyla yaptıklarına bakarken çok hoşuma gidiyor.Esra'nın da öyle. Yazı Karakteri de hemen içimin ısındıklarından, sanki yıllardır tanıyorum:-) Guner'le de Daisy sayesinde tanıştım, iyi ki tanışmışım:-) Damla'nın plakları zamanda yolculuk yaptırıyor bana. Evin ile gezip tozduğum yerler arttı :)Peki Tülin 'in harika yardım çalışmalarına ne demeli, melek arkadaşım benim. Aaa bak Banu'yu yazmayı unutmayayım, kıskanıyorum bu hatunu yahu :) Sedef bugünlerde biraz sessiz ama yazdıklarını her anne baba okumalı bence. Duygu'nun yazdıklarını okurken ilk gençliğim geliyor aklıma :) Donkişot  yeni yazıları bekliyorum bak :) Son olarak da Katre ve Evren sizleri çok özledim..

Yaa şimdi benim sofralarım çok kalabalık olur , çok arkadaşım vardır, çağırırken hepsini çağırmaya özen gösteririm, yerim yok, çok kalabalık falan gibi düşüncelerle eleyemem aradan bazılarını.

Haliyle bu da böyle bir yazı oldu :)

Tabi listem sadece bu isimlerle sınırlı değil. Hepinizi seviyorum anacım, iyi ki varsınız :)

Günaydın :)


Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. :))) çok mutlu oldum o Bahar inşallah benimdir:)Bende mimlemişim sizi..Bu arada hep aklımda var kızıma hem sizleri tanıtmak hem de bir teşekkürlerimi sunmak amaçlı böyle bir post..Şimdi daha da netleşti..FArkınız ortada ne diyelim..Bir gün sizinle gerçekten tanışmak istiyorum;)

    YanıtlaSil
  2. Neden olmasın, bir gün buluşuruz belki Baharcım, öpüyorum seni de şirin kızını da:-)

    YanıtlaSil
  3. Bizde öpüyoruz:)inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Ben de iyi ki tanımışım böyle güzel bir dostu. Bazen bu blog işine daha önce neden bulaşmadım diyorum. Sizleri seviyorum...

    YanıtlaSil
  5. Handan'cım teşekkür ederim güzel sözlerin için.
    Ben böyle yazıları çok seviyorum , bir sürü yeni blog tanıyoruz bu sayede. Bence arada herkes yapmalı bunu.
    Ben de mim yazımda seni de mim'e ekledim. Belki yaparsın canım.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Günaydın canım kocaman bir gülümseme oturdu bu sabah yüzüme:))

    YanıtlaSil
  7. aa sen o kadar eski misiin yaaa. :)
    sabah havva peynirci mimlemiş beni bu mimle. ben de en yeni arkadaşlarımdan seni mimlicektim valla. ne çabuk yapmışsın yaa :) o zaman seni başka mimle mimlicem ben de bugün, biraz daha uğraş o zaman :)

    bisürü arkadaşımı yazmışsın yaa :) damla nihal ve diğerleri :)

    YanıtlaSil
  8. Gozlerim doldu ya...valla....iyki tanidim seni...benim 2008den beri okudugum ve bana ilk yorum atan kisilerden birisin.umarim kaybetmeyiz birbirimizi.. ...ve diger tum bloger arkadaslara sevgiler!

    YanıtlaSil
  9. :) teşekkür ederim çok mutlu oldum çağrıya kulak verip geri geleceğim ben de sizi özlemişim güzel enerjiler bitmesin :)

    YanıtlaSil
  10. Efenim bizde pek memnuniyet duyduk:):) iyi bir Rıhtım Şekerini tanımak güzel:):)

    YanıtlaSil
  11. Ne iyi oldu bak Günercim :-)

    İlk fırsatta yapacağım Damla, benden de sevgiler:-)

    Gülümsemen hiç gitmesin Sevdacım:-)

    Sen onları yine mimle Deep, fazla mim göz çıkarmaz diye bir söz vardır bilirsin:-)

    İnşallah Mehtapcım, 2008 değil mi, ne çabuk geçiyor zaman:-)

    Bitmesin Donkişot, gel hadi artık:-)

    Seni tanımak da çok güzel Yaz:-)

    YanıtlaSil
  12. seni mimlicektim dedim ya. ama mimlenmişsin. bugün yarın seni başka mimle mimlicem iştee :)

    YanıtlaSil
  13. Ha ha ha, biz eskiden bu mimleme işine ebelemece derdik ( Buralar daha dutluktu o zamanlar:-) bir an gerçekten ebelemece oynuyormuşuz gibi geldi Deep:-)

    YanıtlaSil
  14. bak yaptım bu mimi şimdi. okusana. bi seni mimleyemedim. ma ebelicem seni yarın :)

    YanıtlaSil
  15. Aşırı doz tape almışım, kendime gelmem zaman aldı daha yeni gördüm bu postu Handancım, biz de seni seviyoruz, iyi ki varsın. Her sabah yazıların günümü aydınlatıyor :D

    YanıtlaSil
  16. Ah ahh..ben de isterdim Türkce blogumun da herkse acik olmasini ama...iste... bazi seyler öyle özel ki, anlatmak, izah etmek cok zor Handan'cim. Icim aciyor aslinda..ama yapacak bisey yok maalesef.

    Su uyuz 'google tercüme' adam gibi tercüme etse süper olacak da, etmiyor iste. Gecenlerde yazilarimdan birini denemek icin tercüme ediim dedimdi...aboooww, igrenc ötesi, sacma sapaan cümleler cikti ortaya, bu neee dedim:)

    Ben günaydina yetisemdim yine ama iyi geceler diyim bari. Iyi geceler ve tüm diger blogcu arkadaslara da selamlar;)

    YanıtlaSil
  17. 9 yıl dmek.. maşallahh..

    YanıtlaSil
  18. Ben ilgilenmiyorum artık tapelerle, sinirden kendime gelemiyorum sonra..

    Günaydın Selen:-)

    Neyse Ayşecim Metehan öğreniyor, ona tercüme ettireceğim yakında, ilerletsin diye dilini, kendim için bir şey istiyorsam namerdim:-)

    Dokuz yıl Shyn,daha blogger ingilizceydi, html bile öğrendiydim ucundan sayfa düzenlemek için:-) Ne günlerdi:-)

    YanıtlaSil
  19. Handancım seçim çalışmaları dolayısıyla yoğunuz.Yeni gördüm bu yazını canımsınnn öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  20. Ben de seni öpüyorum Ebrucum, kolay gelsin canım:-)

    YanıtlaSil
  21. Vayy, teşekkür ederim :)
    Aynı görüşlerde birleşmek çok hoş.

    YanıtlaSil
  22. Daisy mola verir, sonra yine gelir. :D Eseriklidir demiyor daaa. Kibar Hendenim :)))) Dağdan bi Daisy gelir döne döneee. :)

    YanıtlaSil
  23. İnsanı mutlu ediyor gerçekten de Zeugma:-)

    Ha ha ha, pek kibarımdır de mi Daisy:-)

    YanıtlaSil
  24. Handancım cansın biliyorsun değil mi? Evet biz hep vardık sankiii... İlk sen vardın hatta bende...
    Çok teşekkür ederim öpüyorum ...

    YanıtlaSil
  25. Ben de seni öpüyorum kocaman Öziicim:-)

    YanıtlaSil
  26. canımmm beni de yazmış çok sevindim ya..
    yeni gördüm..
    seni de paylaşımlarını da çok seviyorum ben, sevgiler...

    YanıtlaSil
  27. :-) Benden de sana sevgiler Baharcım:-)

    YanıtlaSil
  28. aynı yıl başlamışız seninle.ne kadar eskimişim diye düşündüm blog dünyasında.ne çok anı,ne çok insan tanıdım hepsi birbirinden farklı ve değerli idi.seninle yüz yüze hiç görüşemedik ama yerin apayrı kalbimde:) yazılarımda kendinden parçalar buluyor olmana çok ama çok sevindim...inşallah bir gün bir araya gelerek sohbet etme şansımız da olur:) sevgilerimle.mutlu geceler...

    YanıtlaSil
  29. Umarım buluşuruz Duygucum, günaydın:-)

    YanıtlaSil