Ben Bilmem Meditasyon Falan Benim Dünyam Var Yanımda:-)

Mart 23, 2014

Çiçeklenmiş ağaçlara baktım uzun uzun, çılgın neşeleri bulaşsın diye


Sessiz, huzurlu yağmurun kokusunu çektim içime, dinginlik ruhuma ulaşsın diye


Taşların arasından uzanmış güzelliklerden feyz aldım, inadına daha güçlü olmak için


Su birikintilerine bıraktım her türlü sıkıntımı, damlalarla uzaklaşıp gitsinler diye..


Küçük sıradan şeyler dediklerimiz, her bizi sarıp sarmalayıp ayakta tutan


Şükrettim...

Günaydın hepinize, yaşama sevincini yüreğinizde hissettiğiniz harika bir güne açılsın sabahınız:-)

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. O kadar şükredecek şeyimiz var ki.. Sana da günaydın Handan'cım :)

    YanıtlaSil
  2. ya ilk yoruma yine yetişemedim : ) günaydın

    YanıtlaSil
  3. aslında insanlarında meditasyona ihtiyacı vardır dene bence :)

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Hamiyet:-)

    Bir sonrakine artık Nihal:-) Günaydın sana da:-)

    Günaydın Nesrin:-)

    Durağan halde aklımı boşaltamıyorum, benim meditasyonum da böyle İnsanyavrusu :-)

    YanıtlaSil
  5. Ay bi içim açıldı bi güzel oldum ki..Bi de kahve varmı kahve? :):):)

    YanıtlaSil
  6. Olmaz mı, gel:-) Günaydın :-)

    YanıtlaSil
  7. slov müzik eşliğinde dinlen bence :D

    YanıtlaSil
  8. Bak o da hiç işe yaramaz, içim bunalır daha çok, Manowar falan lâzım hele canım sıkkınsa bana İnsanyavrusu:-)

    YanıtlaSil
  9. güzel şeyler yapmışsıııın. bizim de içimizi ferahlattın. evin civarı mı buralar. ne şanslısın yaaa :)

    yorumla ilgili yorumuna cevap var baaaaak :)

    YanıtlaSil
  10. günaydıın dertli yorumcuuuu :)

    YanıtlaSil
  11. Papatyalar otoban kenarından, yağmurlu fotolar hastane bahçesinden Deep. Ama haklısın İstanbul'un en yeşil yerinde oturduğumdan şanslıyım. (Çicek bocek etiketinden görebilirsin:-) Tekrar günaydın:-)

    Valla çok yaşasın İnsu ( Tamam canım sen de çok yaşa), sana da günaydın:-)

    YanıtlaSil