Puff..

Mart 19, 2014

Kendimi bahara çıkartamıyorum bir türlü...

Hem fiziksel hem psikolojik dökülmeleri yaşıyorum. Patates çuvalı gibi durmak istiyorum bir köşede ama olmuyor...

Yatsam, çok değil bir iki gün yatsam, hiçbirşey düşünmeden yatsam, hiçbir sorumluluğum olmadan yatsam...

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. O dediğinden ben de istiyorum Handan :)

    YanıtlaSil
  2. bahar depresyonu galiba bu bende de var:(

    YanıtlaSil
  3. Şöyle alsak başımızı gitsek biraz di mi?
    Ah ahhh

    YanıtlaSil
  4. canım Allah güç kuvvet versin moralin yerine gelsin hemen dinginleşirsin eminim
    any :)

    YanıtlaSil
  5. yat kuzum yatt yoksa mecbur kalmak kötü :(

    YanıtlaSil
  6. bahar iyi hoş da şu bahar yorgunluğu ve alerji olayları cidden sıkıcı...

    YanıtlaSil
  7. Cıks yatma sen çık bir boğaz havası al Handan :)

    YanıtlaSil
  8. Mimlendiniz :) İyi gelir belki, olmaz mı :)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Hepimiz ayniyiz kuzum :(

    YanıtlaSil
  10. HEp duygularıma tercüman oluyorsunuz ya..Bu işe yarar belki farklı bir akım blogta şu aralar ben de başladım.Veee Sizi mimledim :)

    YanıtlaSil