Şöyle Bir Ruh Halindeyim...

Mart 27, 2014


Bakakalırım giden geminin ardından
Atamam kendimi denize  dünya güzel.. 
Serde erkeklik var ağlayamam...

O.V.Kanık

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Off handanım off herkesin ruh durumu şu aralar bozuk , gergin..

    Zaten hayat yeterince yoruyorken...

    YanıtlaSil
  2. Hiç sorma Öziicim, hiç sorma..

    YanıtlaSil
  3. fön çekilmiş, çok güzel olmuş, güle güle kullan. fönlü kafaya da fazla bir şey takma

    çenebaz

    YanıtlaSil
  4. Ha ha ha,nasıl da fark etmişsin hemen Cenebaz:-)

    YanıtlaSil
  5. Böyle ruh hali, böyle melankolik poz hiç sana göre degil. Hemmennnnn özüne dön Henden. :D
    Bir de bu foto selfie mi?

    YanıtlaSil
  6. E he he feysbukum tvitırım falan yok diye selfi yapamıycam mı sandınızdı Daisy Hanımcım:-) ( Gerçi bu blogların kapanmasının da eli kulağındadır ya neyse.. Aman be, nasıl kendim gibi olmamı bekliyorsun ki bu koşullarda benden, puf)

    YanıtlaSil
  7. Güzel çekmisin ondan sordum. Selfie böyle dogal durmuyor

    YanıtlaSil
  8. Ben de beğendim, sanırım kameradan kendime bakmayıp denize baktığımdan öyle oldu.

    YanıtlaSil
  9. Ooo sohbetler koyu kıvamda. Daisy gelmiş hoş gelmiş. Sıkılma arkadaşım sana sıkılmak yakışmıyor.

    YanıtlaSil
  10. Gel Günercim, fotoğraf muhabbeti yapıyorduk biz de:-) Bu sıralarda sıkılmamak çok zor ya , neyse geçti geçti diyelim biz.

    YanıtlaSil
  11. Çok hüzünlü bakmışsınız. Bence siz melankoliyi yenersiniz.Cok güçlüsünüz bence:Tanıdıgım bu kısa surede bu ızlenıme kapıldım.

    YanıtlaSil
  12. Arada bırakıyorum dağınık kalıyor Kadriyecim, sabaha yine başlarım gülümsemeye.

    YanıtlaSil
  13. şiir de resim de çok hoş :)
    güzel geceler

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim Baharcım, şiire çok yakıştı değil mi bu fotoğraf:-) Sana da güzel geceler canım:-)

    YanıtlaSil
  15. Handan'cim , etme eyleme...bugün malum kisinin Van'daki konusmasindan sonra gülmen gerekirken...:) Geberdim bugün, hala aklima geldikce gülüyorum:)) Nasil bir rezalet yarabbim... off off..

    Durumlar aslinda icler acisi olmasa, gercekten gülünecek de...

    Ama Orhan Veli'in siiri herzamanki gibi harika...fotoyla da cok yakismislar.

    Öpüyorum, iyi geceler:)

    YanıtlaSil
  16. Ayşecim ben montaj zannettim önce onu:-) Ha ha ha:-) Günaydın canım:-)

    YanıtlaSil
  17. Resim superrrrr.siirde ;)

    YanıtlaSil
  18. Teşekkürler canım:-)

    YanıtlaSil
  19. Tipe bak çirkin şey ne olcak :):):):)

    YanıtlaSil
  20. :-) On dakikalık fönle kaporta bu kadar toplandı idare edeceksin artık:-)

    YanıtlaSil