Bir Ha Ha Ha Daha

Mart 22, 2014

Yok kırışıklıkmış, yok dökülen saçlarmış, yok doğumgününde üflenen mum sayısıymış, geç bunları dostum geç.

Yaşlanmakta olduğumu yerde oturup fındık kırdığım şu anda kaidemi koyacak yer bulamayıp her tarafımın ağrımasından anlıyorum ben asıl:-)

Yerde bile rahatça oturamıyorum , daha ne olsun, ü hü hü :-)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. sorma handanım kabul etmek istemiyoruz ...
    ruh başka beden başka söylüyor. 40 tan sonra gacur gucur etmeye başlıyoruz iştee

    YanıtlaSil
  2. İçimiz yaşlanmasın :)
    değil mi ?
    Hastalıklar için çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  3. doğru yaaaa içimiz yaşlanmasın. şimdi 18 likler benden daha hasta

    YanıtlaSil
  4. Kız Handan taş gibi hatunsun ne yalan söylüyorsun :)

    YanıtlaSil
  5. Oturduğun yerden kalkıp her yerinin ağrımadı yaşlanmaktan değil arkadaşım. Sen bizim trambolinimizde zıplamaya gelmiyorsun ya ondandır. :-))

    YanıtlaSil
  6. En güzeli amuda kalkmak. :)

    YanıtlaSil
  7. Ediyor ya Öziicim. Bilmiyorum ki destek birşeylere başlamak mı lâzım benim sürekli kemiklerim ağrıyor sanki.

    Valla ben de gülüyorum Halime Baharcım, sen br görseydin kıvranışımı:-)

    Yaşlanmasın Çiğdemcim, sağ ol canım:-)

    Haklısın Nihalcim, ah ben şimdi on sekiz yaşımda olacaktıımmm:-)

    Hamiyetcim öyleyim di mi, nazar almiim diye şey ettiydim:-)

    A ha ha, o kaideyi yerden kaldır da azıcık hareketlen diyorsun yani Günercim:-) Haklısın , ondan da olabilir:-) Almadı ki bir arkadaşım bana trambolin :-)

    Bak onu bu yaşıma kadar hiç denemedim, benim hatam Oyumben:-)

    YanıtlaSil
  8. eski bir atasözü ne demiş kırk=tırt :))bu arada niye sürekli fındık kırıyosun merak ettim:)

    YanıtlaSil
  9. Aynen öyle Kadriye:-)

    Evde nereye elimi atsam fındık torbası geliyordu elime, azmettim, hepsini ayıkladım işte, yemesi daha kısa sürer eminim:-)

    YanıtlaSil