Zorunlu

Aralık 14, 2006



Erken kalkmalıyım. Kendime vakit ayırmalıyım. Saçlarımı boyatmalıyım. Hayattan keyif almalıyım. Üzülüp durmamalıyım. İnsanların beni etkilemesine izin vermemeliyim. Onun yerine kilo vermeliyim. Daha çok para kazanmalıyım. Çok su içmeliyim. Hayatın özüne inmeliyim. Varlığımın nedenini bulmalıyım. Plan yapmalıyım. Bu yaz tatilde çok gezmeliyim, çok fotoğraf çekmeliyim. Vizyona giren filmleri kaçırmamalıyım.

Amaaannn. Bırak dağınık kalsın.

Gülümse...

Gülümseyesin yoksa onu da yapma boşver :)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Handan'cım, zorunlu yapman gereken ne çok şey varmış, ama ben birazını yüklenebilirim:))
    Mali yönden desteklersen mesela senin yerine seyahate çıkar, fotoğraf çekebilirim, hatta hayattan keyif bile alabilirim, ne dersin:))
    Güzeldi her zamanki gibi.
    Sevgiyle kal ve gülümseyerek kal.

    YanıtlaSil
  2. Selam Handan:))

    Geçen geldim yorum bırakamadım yahu. Saat geç oldu biliyor musun? Ben sadece şunu bırakmaya gelmiştim, bende bugün çok vardıda..

    :)):)):)):)):)):)):)):)):))

    Yani şunları

    :)):)):)):)):)):)):))

    sevgiyle...

    YanıtlaSil
  3. Ay yukarıdaki benim ayol:))katre...Acemi mi oldum ne?

    YanıtlaSil
  4. Kızlar sizleri görmek ne güzel, günaydın :)

    YanıtlaSil