Mutlu Yıllar

Aralık 28, 2006

Hediyeyi aldığım zaman vermek için gününü bekleyemem hiç, hemen vermek isterim sahibine. Şimdi de öyle oldu. Yılbaşı ve bayramda burada olmayacağımız için sizlere bu hediyeyi hazırlamıştım. Şu anda Metehan'ın midesi kötü, yani yola çıkmama ihtimalimiz yüksek ama hazırladım bir kere ya, yılbaşına kadar bekleyemeyeceğim.

Hem hediye, hem oyun olsun istedim. Aşağıdaki sevimli yüzlerden birisini seçin bakalım size ne çıkacak :)

Ama tabi bir şartla, oyuna katılmayana hediye yok !(Ha ha ha, nasıl takip edeceksem artık, olsun ben görüyorum hepinizi.)(Esneme, esneme...)

Yılın son gününde ne oyunu olur? Tabii ki dilek oyunu. Haydi herkes kendisinden sonra gelen için bir dilek dilesin.

İlk dilek benden.

Dilerim gülümseme eksik olmaz yüzünden.

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. bol bol kahkaha diliyorum ben...

    (handan ben ilk olduğum için bana bişey dileyen olmuyor bu durumda, sen de bana dile... )

    Metehana geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  2. Everybody hurts çıktı bana. Aamannnn paketimden çıkan şarkım bile daraltıcı.
    Ben de kahkahalar atarak, benden sonra gelene sağlık diliyorum. Belki gripli biri gelir de, gribi geçer.

    Sen İstanbul'a mı geliyon? hı?

    YanıtlaSil
  3. Yola falan çıkmayın zaten. Ben çok korkuyorum kurban bayramında yola çıkmaya.Hem ne işin var kış günü Antalya'da. Otur evinde tı tı tı.
    Şimdi bir çam ağacı bir de koyun resmi arıyom google'da. Ağacın altına koycam koçu.Heklicekler blogumu.. ho ho ho..

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Gece ben zaten ilk gelen için dileğimi belirtmiştim canım :)

    Aylin, seçersen asık suratlıyı olacağı budur :) O güzel şarkı bi kere.

    Neyse araya girdim zinciri bozmayayım.

    Dilerim beklediğin şey gerçekleşir.

    YanıtlaSil
  5. :)
    benden sonra gelene aradığını bulmasını diliyorum (aradığı her neyse).
    we're not gonna take it çıktı bana :)

    YanıtlaSil
  6. ben küvetteki dingili aldım, benim küvetim yokta:=))) you take my breath away - queen

    candan valla cok anlamlı oldu dilegin. insallah tutar, cok sagol..
    benden sonrakine, sevdiklerinle mutlu olmasını diliyorum.

    YanıtlaSil
  7. "nothing else matters" tı benim şarkı. Önceki dilek tam süper oldu benim için. Tesekkur ederim. O yuzden beklemeden hemen yazıyım dedim. Ben de sonraki için yüz güldüren bissürü mucize ve bol para diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. HANDANCIM,

    oglana gecmis olsun, umarım biran evvel iyilesirde yola cıkarsınız.

    iyi yolculuklar ve iyi bayramlar hepinize.

    bunak sima

    YanıtlaSil
  9. ho ho hoooooooooo. Ayol ben de bilmiyom ne yazıyor blogun tepesinde. Ayıp birşey değildir umarım. Yazıyı değiştircem bir ara. Suyun üzerine gelmeseydi kolaydı da, uğraştırcak biraz. Anlayacağımız bişiler yazarım merak etme..:)))

    YanıtlaSil
  10. Ben de sonraki için yüz güldüren bissürü mucize ve bol para diliyorum.

    denmişti en son, hani belki geç gelip dileğini almak isteyen olur, karışmasın aralarda diye yazıyorum:)

    YanıtlaSil
  11. hahaha o benim bana gelsin o dilek :)
    bende benden sonrakine bol okunan bir blog diliyorum:P birde sağlıklı mutluluk aşk vb.:)

    YanıtlaSil
  12. Biraz geç kalmakla beraber oynuna katılabilirim dimi :)
    Bol okunan bir blog güzel bir dilek doğrusu.Ayrıca şansıma en sevdiğim şarkı olan It's my life da çıktı.Çok mutlu oldum :)Benden sonra gelen 2007'de çok mutlu olsun.

    YanıtlaSil
  13. önceki yorumda blog adresimi yazarken k'ya basınca entera da bastım yanlışlıkla , açılan blog benim değildir yani :)

    YanıtlaSil