...

Aralık 26, 2006

Geçen bahsettiğim "Evet Virginia, Noel Baba Var" adlı filmde, editörün Virginia'ya verdiği cevabı geçen sene bu vakitlerde bloğa yazmışım. İşte şurada, bir kere daha okumaya değer bence.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Ayol yok Noel baba. Akşam teknosa'ya gittik noel babayla.Kocaman bir Lcd ekran televizyon alalım diye tutturdum. ''Sonra alırız masraf yapmayalım şimdi'' dedi bana.
    Bıktım minnacık telebisyondan. Noel babayla aramız nane bu yüzden. :o)
    Not: Günaydın...

    YanıtlaSil
  2. handancim,

    cocuklar artık cocuk gibi degilki. birer kücük yetiskın gibiler.
    kücükken kızım öyle seyler anlatırdıki, gercek olması imkansız. ama ona hic sacmalama öyle sey olmaz demedim. ben onunla cocuklasıp onun o renkli hayal dünyasına dalmayı denerdim.

    YanıtlaSil
  3. Aylin, olur böyle, arada Noel Babalar cıvızlar :)

    Hımmm, Sima sen misin bakiim bu isimsiz? Çocukların dünyası çok güzel bence, iyi ki anne olmuşum da o güzel dünyayı hatırlatıyorlar bana yeniden.

    YanıtlaSil
  4. Handan'cığım öğleyin sana yorum göndermiştim ama göremiyorum, buhar mı oldu yoksa beceremedim mi ki:))
    Bir hatırını sormaya gelmiştim.

    YanıtlaSil
  5. Buhar olmamış Le Jardin, gördüm onu da, geçen seneki diğer yazımın altına yazmışsın :)

    Dışarıdan rüzgâr sesleri geliyor ben de çay keyfi yapıyorum :)Aslında tam kar havası ama bu memlekette hava bu kadar soğuyunca nedense gökyüzünde hiç bulut olmuyor.

    YanıtlaSil
  6. handan bendim o anonımos. sima.

    valla 70 ler dedin ben iki gündür 70 ler nostaljısı yapıyorum. ama iyide oldu.

    YanıtlaSil
  7. ilave:
    annelik anlatılmaz güzel bir duygu. insallah evlatlarınla daha cooook uzun yıllar anneligin tadını cıkarırsın handancım.

    sima

    YanıtlaSil