Temizlik

Aralık 22, 2006

Dün çok acı bir gündü benim için. Gardrobumu düzenledim. Uzun süredir rafların arkasında saklamakta olduğum bütün kıyafetleri çıkarttım. Bayağı boşaldı dolap. Artık , boş hayalleri bırakıp bedenime uygun kıyafetler alırsam sanırım kendimle barışık yaşayabilirim. (Cancım, alışveriş zamanı:)

Bugün de gömme dolap temizliklerim devam edecek. Yeni yıla ferahlamış olarak girmeyi planlıyorum. Yalnız evde 7 gömme dolap olduğu göz önüne alınırsa işimin zor olduğu anlaşıyor. Ama hayatta zorlukların üzerine gitmek gerek değil mi? (Yok, bu felsefe değil, bilinen gerçeklerin belirtilmesi)Eh, o zaman gidiyorum ben.

Ben yokken siz de bunu dinleyin. Ama önce çayınızı alın, şöyle huzurlu bir ortam bulun, gözlerinizi kapatın. Çayı kapalı gözle içerken yakmayın sağınızı solunuzu ama. Gülümseyin.

Günaydın.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Sen o meşhur dolaplarını daha yeni toparlamamış mıydın? 7 gömme dolap az gelir sana. Kız benimkiler gömme değil. Söyleyeyim de kocama, benim dolapları da gömsün.

    YanıtlaSil
  2. handancim, iyi aksamlar

    ayol blogunun basında uyuyakalmısım.
    dur bu müzıgı bende yükleyım gerilince dinlerim:=))

    sima

    YanıtlaSil
  3. Aylincim söyle de gömsün valla böyle çok iyi oluyor :)

    İşte böyle güzel servislerimiz de mevcut Sima, sen gerilince söyle bende daha neler var :)

    YanıtlaSil