Güllü

Aralık 29, 2006


Görmemiş elmalı tart yapmış, böyle olmuş :) Ha ha ha, üzerindekiler yamuk yumuk duruyor ama ortasına gül yapacak kadar da süslüpüslüyüm hani (He canım, onlar gül).

Hep annemin suçu. Yok aslında hep Kürşad'ın suçu. O elmalı pasta istemeseydi, annem bana söylemeseydi, benim canım çekmeseydi, annem için internette tarif bakarken "hımm ben de yapabilirim bunu herhalde" demeseydim, dün akşam bir sürü kalori almamış olacaktık.

Ama görüntüsü biraz yamuk yumuk olsa da tadı enfesti, yine yapar yine yerim, pişman değilim hakim bey :)

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Hımm..Çok güzel görünüyor vallahi..
    Ellerine sağlık..

    Açar açmaz tatlıyla karşı karşıya kalınca Handan'da bir değişiklikler var dedim..Tatlılar falan ..:))

    Bu arada yeni yılınızı ve bayramınızı toptan şimdiden kutluyorum..
    Nicelerine diyerek :)

    YanıtlaSil
  2. Ece canım, seni görmek ne güzel. Sana da nice mutlu yıllar diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık ve afiyet olsun
    gayet güzel görünüyor ayrıca:))

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  4. Bak senle bir iş kuralım.
    ''BLOGCU EV YEMEKLERİ SERGİ VE SPOR SALONU'' diye mesela.Sen yap, ben satayım.
    Çaldım çaldım. Çalıp paket bile yaptım. Tı tı tı bana.

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim Bibis :)

    Ha ha ha, valla paket bile yapmış gerçekten :) Afiyet olsun Aylincim, ben zaten verirdim sana .

    YanıtlaSil
  6. :))))))))'' Yamuk turtamdan başka bişi bulamadın mı?'' demiş bana..
    Kız olsun yamuk mamuk. Turta ya sen ona bak. Afiyet şeker olsun. Lop lop et olsun. Ben de bayramda evdeyim ya. Bol bol yaparım hamurişi. Biras süzüldüm bu aralar. Aman eksilmesin kilom. Daha zengin gösteriyo beni..

    YanıtlaSil
  7. Handan'cığım bu bayram da baklava yapmadan tart ile geçiştirdin dimi:))
    Haydi ben gidiyorum, neredeyse araba hareket edecek ben hala pc başındayım, bayram dönüşünde görüşmek dileğiyle.
    Sana huzurlu sağlıklı harika bir bayram diliyorum.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Handan;
    Ailenle birlikte sağlıklı, huzurlu yıllar ve bayramlar dilerim.
    Herşey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  9. Sevgili Handan;
    Ailenle birlikte sağlıklı, huzurlu yıllar ve bayramlar dilerim.
    Herşey gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
  10. - yaz kızım;
    TCK'nun 75 nci maddesi b fıkrası gereğince, canım elmalı tartı anlamsız şekillerle rezil etmesine istinaden cezasının sabit görüldüğü, buna rağmen tartı yaptığı esnada içinde herhangi bir kötülüğü barındırmadığı ve iyi hali göz önüne alınması hasebiyle cezasında indirim uygulanabileceğine karar verilmiştir.

    Karar: Tez zamanda askerliğini bitirecek olan (40 gün sonra kadar) zupermen'e aynından yapıp istanbul'a yollamasına ve zupermen'in de nişanlısını da yanına alarak daisy'le paylaşmak için abuk subuk sokaklardan geçerek daisy'nin dükkanını bulması ve orada demlenecek çay eşliğinde yemelerine karar verilmiştir...

    * Tabi uzun bi aradan sonra sevgi ve saygılarımı sunmakla birlikte, yeni yılınızı da kutlar, yanında bonus olan bayramı da en güzel şekilde geçirmenizi temenni ederim ;)

    YanıtlaSil
  11. Arayanlarbulamaz sitesi, iyi bayramlar, mutlu yeni yıllar diler efendim.

    YanıtlaSil
  12. canımm handan ailen ve çocuklarınla nice güzel seneler ve ve nice mutlu bayramlar geçir hep...seni kocaman çok öpüyorum ...

    YanıtlaSil
  13. Sevdiklerinle birlikte elmalı tart tadında güzel bayramlar ve mutlu yıllar diliyorum Handan :)

    YanıtlaSil
  14. Hendencim iyi geceler. Çok buruk aynı zaman da mahmureyim kaç gündür. Dün akşam iki kutu birayla kafayı buldum. Herkeslerin benim gibi evde oturup, saf saf televizyon seyrettiğini düşünüp kendimi avutuyordum ki, Cim hanımın Çeşme sokaklarında, kafasında krismıs şapkasıynan dolaştığını öğrendim. Daha başka arkadaşlarımında 2007'yi barlarda neyim karşıladığını öğrendim. Ayol hiçbir krismıs da bu kadar depresyona girmemiştim. Ben maymun gibi fıstık yedim televizyonun önünde. Sen bi yere gitmedin di mi Henden? Sen evde oturdun di mi? BANA BAK İSTANBUL'DA DEĞİLSİN Dİ Mİ? VALLAHİ SAÇINI BAŞINI YOLARIM SENİN. KÜSERİM. Yok küsersem işine gelir. Küsmicem. İnadına küsmicem.
    Ayyyy bu züper kod adlı adam benim sokaklarıma abuk sabuk demişşşşşş... BENİM SOKAKLARIM ABUK SABUK DEĞİL BEYEFENDİ. Güzelim kızı cimriliğinden taksiye bindirmiyor. Tabana kuvvet yollarda yürütüyor. Sonra benim sokaklarıma mana buluyor.Henden sen de gel. Züper 40 gün sonra İstanbul'a dönüyo. 40 uçurmaya gidicez.
    Hadi gidiyom şimdi. Romantik korkunç bir komedi filmi aldım. Onu seyredeceğim şimdi. İyi geceler Hendencim.
    Çekildi Benjamin.


    Kız kutladım mı daha önce hatırlamıyorum. Yeni yıl, kurban bayramı, paskalya, doğum günün, sevgililer günün hepiciği birden kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  15. Handancığım, umarım kyifli geçiyordur tatilin, girmişken sana da uğradım. Bayram mahvoldu ah başıma neler geldi, benim şansım bu bir b.kluk olmadan olur mu?

    Anlatırım sonra bugün dışarı atasım var kendimi, öpüyorum seni ve delikanlıları. Enişte beyi de kutla benim için :)

    YanıtlaSil
  16. iyi yıllar handan hnm, çok guzel gözüküyor. Olsaydı şimdi de yeseydik.Mmmmm..afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  17. Kız bozuldu bu tepsidekiler bekleye bekleye. Huu sen giremedin mi hala yeni yıla? Kız uyansana huuu sana diyom hiştttt

    YanıtlaSil
  18. Le Jardin baklava kiiimm ben kim, tartla idare edeceksiniz artık :)

    Teşekkür ederim Ayda, sana da nice keyifli yıllar.

    Züper Asker, tart zaten Daisy tarafında yürütüldüğü için gittiğinde ondan istersin artık. 40 gün ha? Zaman ne çabuk geçiyor değil mi :D

    Kız Ayşem sahi ben senin yeni yılını kutlamış mıydım , bunadım iyice. Neyse 8 Ocak'ın kutlu olsun.

    Biz de Bir ekibi olarak sayın Arayanlar Bulamaz sitesinin bayramını ve yeni yılını kutlarız:)

    Zehracım sana da sevdiklerinle birlikte nice mutlu yıllar.

    Teşekkür ederim Kiraz, hepimizin yeni yılı harika geçsin.

    Aslıcım, ucuz atlatmışsınız,geçmiş olsun. Umarım yeni yıl size hayallerinizin ötesinde güzellikler getirir.

    Sevgili Angel, sana da iyi yıllar, bu turta bayatladı artık ama yenisini pişirince bir dilim de senin için yiyeceğim söz :)

    YanıtlaSil