Mektup

Aralık 22, 2006

Sarı ikiye katlanmış bir müsvedde kâğıdının bir yüzünde yazan:

Handancığım;
Sana bu mektubu karışık bir ortamdan yazıyorum.. Tencerede et pişmeye çalışıyor. 2- Barbunya fasulyesi pişecek.. Makinaya bulaşıklar yerleştirilecek.. (cek.. cak..) Vakit de çok çabuk geçiyor..

Hem gazete masuscuktan yazmış sinema haberlerini, yarın başlıyormuş. Başka zaman gideriz. N’olur. N’olur. N’olur.. (Bu aspiratörün sesi de)

Yemeğin hazır. Sana çay demlim mi?

Satırlarıma burada istemeyerek son verirken evvelâ mahsusen selâm eder, yanaklarından öperim.

Seni ebediyen seveceğim.

Annen.

25.03.1994


Arka tarafı:

Sevgili anneciğim…

Mektubunu aldım. Pek bi sevindim desem yalan olur. Galiba beni ekiyorsun. Bir genç kızın duygularıyla oynuyorsun.(Bu Nesli’nin de bir soru çözebildiği yok. Bir an evvel bitirse diye gözünün içine bakıyorum.. Yok..)

Valla çaya hayır demem canımcım. Belki kırılan umutlarımı sıcacık çayla tamir edebilirim. Bu arada barbunya mı demiştin?

Neyse canım anneciğim. Yine de seni seviyorum. (Çoooooooooooook) (Bi Dakka şu kız bana bişi soruyor) (Hah, tamam geldim.) Kendine iyi bak canım…Ben hep arkanda(Sağında, solunda, önünde)yım Bay bay.

Biricik kızın.

Güzel annem benim. Senin gibi bir annem olduğu için çok şanslıyım. Bir anda 13 sene öncesinden yanıbaşıma geldin. (Bu arada mektubun tarihine dikkat ettin mi? O mektuptan tam 5 sene sonra anne oldum ben de:) Seni seviyorum. Dur arayıp da söyleyeyim.

Not : Dün her bulduğumu giyip denemekten işim zor bitmişti bugün de her bulduğumu okumaktan bitmiyor:)

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. günayydınn :) canımm canım handan :) anneler nasıl güzel şeyler di mi:) annemi özledim dur bende bir arayım:)) hoş sabah işe giderken yanağından o uyurken öptüm ama yazını okuyunca annemi çook özledim birden:)bizde anne olunca acaba bizde annemiz gibi olucak mıyız ayy çok derin mevzular ben daha çocuğum büyümedim :D annelik nasıl yaparım yahu :D hadi ben kaçim annemi bir arayim kuzumm benimmm o :)))) öptmmm senii kocamannn :D

    YanıtlaSil
  2. Aaaaaaaaaaaaaaaayyyylinnnnn
    ho ho hoo. Ay çok hoşuma gitti. Assolist gibim en tepedeyim. Senin cik cik assolistinim ben.(car car da olabilir)
    Teyseme selamlar. :o)

    YanıtlaSil
  3. Süper yaa inanılmaz hoşuma gitti:)

    YanıtlaSil
  4. Günaydın Zehra, annelerinden uzakta olanları kıskandırmayalım lütfen :)

    Aaaaylinnn :)

    Zarife, küçücük şeyler hayatı ne güzel yapıyor değil mi?

    YanıtlaSil