:)

Aralık 04, 2006

Kadınlar üç kat fazla konuşuyormuş.

Kadınların neden çok konuştuğunu bilmem(!) ama erkeklerin neden az konuştuğunu biliyorum. Karşılarında leb demeden leblebiyi anlayan zeki bir cins var.

Pakize Suda

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Kaç gündür benim blog çalışmıyordu. Yazı ekleyemiyordum.Dün de hiç girmedim biloma. Ayyy gene rapor veriyorum kadına. Töbe töbe. Valla bi sen bir de Fatoş. Hayatım ikinize açıklama yapmakla geçiyor.
    Bu arada Pakize Suda'yı hiç sefmem. Hıh.
    Not: Günaydın

    YanıtlaSil
  2. Aaaa hala arıza var. Ben blogspot'u da bozdum sanırım. Napcam ben şimdi yaaa.

    YanıtlaSil
  3. Ben Pakize Suda'nın yazılarını çok seviyorum, niye öyle diyorsun ama :(

    En sonunda yaptın yapacağını Aylin. Çok kurcalama bloglarını diyorum sana :)

    YanıtlaSil
  4. Henden çok ciddiyim. Bana yardım et. Create bölümünü hata veriyor. Daisyellow mail adresime bi mail at. Hangi adresi kullandığını da bilmiyom. Her bi adresini sildin. Sana şifremi yollayayım da bir de sen bak. Yaaa 3 gündür arıza mı olurmuş. Kız Türk de değil bu adamlar. Kime ne sorcam ,kime çatacam ben. Amerikaya mı bulaşayım şimdi. Merkez üssü Amerika değil mi bu blogspotun. Hadi mail yolla bana. Şifre yollicem. Çok acil.
    Hay Pakize düşsün tepene. Beni oku beni. Napcan Pakizeyi? Benden ala Pakize mi var?

    YanıtlaSil
  5. hoşgeldin:)

    vallahi çok güzel oturtmuş lafı, ben de pakize suda nın bu mış..muş larını çok seviyorum,iyi beceriyor.

    ben en iyisi düşüneyim,şimdi bunu bir erkek olarak bizim lehimize çevirip kızlara karşı nasıl kullanabilirim diye:))

    YanıtlaSil
  6. NASIL YANİ YAAA? Benim evdeki b.sayanımda da bozuk görünüyo yazı ekleme kısmı. Bilgi sayara virüs kaçmasını bilirim de, bilgisayardan girdiğim bir siteye nasıl virüs kaçıyor? Ufuk'un b. sayanından görünüyor. Neler oluyor yaaaa... Naptım ben gene. Aştım artık. Bilgisayarla birlikte siteyi de bozdum. Ay ben hala yazı ekleyemiyorummmmmm.. Birikti yazacaklarım.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler Hendencim. Sen olmasan ben öteki b.sayandan giriş yapmayı denemeyi akıl etmezdim. eheh. Ama neden ama neden? Yani anlamadım yahu. Ayol böle de bi çeşit virüs mü olurmuş..
    ÖLÜMÜNE GANGAYISSSS..:o)

    YanıtlaSil