Hadi Beni Güldür Biraz

Aralık 08, 2006

Aynaya sordular güzel miyim diye
Dedi bırak yüzünü bak şu gözlere
Eğer parıltı varsa, yüreğin çarpıyorsa
Bu dünyada senden güzel mi var
Bu dünyada herşey güzel bir bak

Keyfin kalmadıysa susar bu şarkılar
Giyinip boyansanda renkler solar
Sebebin kalmadıysa var olmak ızdırapsa
Yüzünde maskeyle geçer yıllar

Hadi beni güldür biraz
Hadi beni güldür biraz
Daha yolumuz var daha çocuğuz inan

Hadi beni güldür biraz
Hadi beni güldür biraz
Daha yolumuz var sonuna kadar dayan

Aynayı kırdılar güzel göstermiyor diye
Bölündü parçalar çoğaldılar
Parıltı kalmadıysa, yüreğin çarpmıyorsa
Dünyadan âlâ cehennem mi var
Dünyada hâlâ cehennem mi var

Hayat toz pembe olur sen istersen
Ne ekersen biçersin bu gizemli bağdan
Bir yanın karanlık bir yanın aydınlık
Işık bir yerdense şüphen mi var


Daha önce de yazmıştım bu sözleri ama yeniden yazmak istedim. Son zamanlarda Ogün Sanlısoy'un bu şarkısını seviyorum.

Hadi size bir de cuma sabahı hediyesi olsun, şuradan hemen dinleyebilirsiniz.

Güneşiniz olsun gönlünüzde.

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Günaydın, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. günaydın handan:=)

    güzel sarkı, güne güzel baslattı beni..

    sima

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Handan;
    Bloğunu şans eseri buldum,temmuzda yazılarını bitirdin sandım sonra burada devam ettiğini gördüm ve devamı olduğuna sevindim:-)
    Şarkı için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Günaydın şair Sima :)

    Günaydın Gülçin, beğendiğine sevindim, hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  5. Rapor: Dün blogdan uzak kaldım. Ondan teşrif edemedim. Aman ya..Kardişim askere gidecek ya.. Kafayı tamamen sıyırmış haldeyim. Bütün işler bana kalacak. Bir yandan ev işleri bir yandan iş yeri. Ayyy bayılcam yaaaaa.. Bıktım vallahi bıktım.

    Bir de sormuşsun ya hani''Neden blogumu sanalın en ücra köşesine taşıyacakmışım ''diye. Vallahi şekerim bu konuda buralarda bir açıklama yapamayacağım. Ben sana bir ara maille rapor veririm. Buralar tehlikeli. Sarmayayım yine başıma. Ben durup dururken başıma sararım çünkü.
    Hadi gidiyom ben. Bankaya gitçem daha.
    Çekildi Benjaminin. :o)

    YanıtlaSil
  6. Hııı bak hiç öyle düşünmemiştim. Doğru yaa. Kız benim kardeşim askere gidiyoo.. Ayol annem bizim yerimize de yeteri kadar üzülüyo zaten. Zırt pırt ağlayıp duruyo. Ama Ufuk pek sevinçli askere gideceği için. Bizden kurtulduğu için çok mutlumuş. hi hi.

    YanıtlaSil
  7. günaydınn handan :)) güzel bir hafta sonu diler kocamannn öper ve giderim :))))

    YanıtlaSil
  8. iyi pazarlar:)

    bu şarkı ilk çıktığı zamanlarda ben de dinlerdim,güzel bir şarkı.

    bu arada sayende manowar-defender ına takıldım kaldım,süper bir şarkı. sürekli çalıyor:) heavy metal deyince aklıma direk iron maiden gelir,severim hem de çok. manowar bildiğim bir isimdi ama yoğunluktan bir türlü keşfetmek için zaman bulamıyordum. neyse ki bir şarkısını öğrendik,harika bir şey:)

    şu adrese de bir bak istersen, bu da çok iyi bir site:

    www.radioblogclub.com

    içinde türkiye den bir kaç sanatçı bile var,hayret ettim.ama yabancı arşivi çok iyi:)

    YanıtlaSil
  9. Aylin canım, çocuk gidip biraz kafasını dinlemek istiyor haliyle. Kolay mı seninle birlikte olmak, ho ho ho...

    Zehracım sen de güzel bir haftasonu geçir .

    İvriz, Manowar iyidir, bence diğer şarkılarını da dinlemelisin. İnsana enerji verir. Hele yürüyüş yaparken üzerine grup tanımam. Bir anda dikleşirsin, adımların hızlanır :)Dediğin adrese bakacağım.

    YanıtlaSil
  10. merhaba handan abla
    tekrar bloğa döndüğüne çok sevindim
    uzun zamandır takip ediyorum ama ancak yorum yazabildim
    güzel bir hafta sonu geçirmişsindir umarım
    iyi bir hafta diliyorum

    sevgiyle kal

    BibiS

    YanıtlaSil
  11. Günaydın Handan, iyi ve keyifli haftalar, bak senin dileğin bana yaradı bile.

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim Bibis :)

    Günaydın Aslı :)

    YanıtlaSil