Hey

Aralık 25, 2006

Dolap düzeltme işi devam ederken 20 Aralık 1986 tarihli Hey dergisine rastladım. (Benim değil Can'ın dergisi. Benimkiler itinayla kesilip odamın duvarlarına asılıyordu zira:)

20 yıl mı? İnsan inanamıyor.

Kapağında Paul Young var. Harikalar Diyarında olduğunu söylüyor. (Ben o şarkısını pek sevmem ama, bunu severim. )

TopGun İstanbul'da.


Pierre Cosso, Sophie Marceau.



Dokken grubunda hayat var.


Duran Duran 3 kişiye düştü.


Madonna.


Cyndi Lauper.



Ah, bir de derginin en arka sayfasında George Michael'ın kaşları :)

O dergilerin verdiği keyifi bir daha hiçbir dergide bulamadım herhalde. Onlar mı sihirliydi, onaltı yaş mı acaba :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. gunaydım handan:=)))

    benim en hızlı zamanlarım:=)

    sima

    YanıtlaSil
  2. günaydın:)

    eskilere bir ilgi alaka bende başladı,çok güzel şeyler var,keşfini bekleyen nice güzel şey...
    yavaş yavaş çıkartıyorum gün yüzüne.eskilerin sound u hoşuma gidiyor, beatles,led zeppelin,pink floyd,the who,elvis presley gibi.
    dur bakalım daha neler duyacağım.

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Sima, sende yavaşlayacak göz yok ama :)

    İvriz, gerçekten de çok güzel şeyler var. King Crimson dinledin mi mesela?

    YanıtlaSil
  4. vay be ne gunlerdi,
    yuvarlak demirleri at yerine kostururduk, gazoz kapaklarini salak gibi toplayip mermer taslar ile oynardik, yagmurlu havada salyangoz toplayip musluman mahallesindeki salyangozcuya satardik, sonra simit alir yerdik.

    bu arada diger gunlugundeki resimleri alip arsiv yapacagim kendime, belki gunun birinde utanmadan kendim de cektim derim, ne dersin hos olmaz mi.

    Saygilar efenim,
    hasan

    not : gecen yildan kalan bir yoruma iadeyi ziyaret :)

    YanıtlaSil
  5. ay
    ayy
    üffff
    uffffff
    püfffffff
    pufffffffff
    offffffffffff
    öffffffffffffff

    YanıtlaSil
  6. Hımmm, fotoğraflarıma bir kilit vursam iyi olacak herhalde. Yıl sonunda bütün yılın muhasebesini yaparken mi rastladın yoruma Hasan :)

    Aylincim canım, hayırdır sende bir sıkıntı hali seziyorum. Püfleme, püfleme, zaten Metehan'ın dolaplarına başladım, ben bir püflerim şimdi ki üfff yani :)

    YanıtlaSil