:)

Aralık 15, 2006

Çok girift bir sistem ile belirlemiş olduğum şanslı kişinin ismi kahve fincanının altında efendim :)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Alooooo. Ben yine ne kaçırdım ayol???????? Fincanın altından bişi çıktı. Ay ne demek istiyon? Anlamadım hiçbişi. Mızıl mızıl.

    YanıtlaSil
  2. Öyle öğlene kadar uğramazsan bana olacağı budur işte, yaaa :)

    Diyorum ki oradaki numara kiminse ona fal bakacağım. Aslında baktım da o kişinin fark etmesi lâzım ilk önce :)

    YanıtlaSil
  3. Ay Handan'cım geldim geldim...
    Yaa bir sene hiç bir sosyal aktiviteye katılma, bugün ne konservatuar kalsın gitmediğim ne de tiyatro, ee şimdi gelebildim.
    Yaa ben bu kadar şanssız biri iken nasıl bana çıkar bu fal yaa. Kader çarkını geriye mi döndürdü nee.
    Haydi Falcı bacım, karşındayım bak. Hiç ses çıkarmadan dinliyorum seni (aman kötü şeyleri söyleme emi, çok fazla inanmasam da korkarım hani), ee üç vakte kadar ne oluyor şimdi haaaa:))

    YanıtlaSil
  4. :))
    o beeeniiim işteeeee...
    tamam geldim işte, dinliyorum can kulağı ile..
    yav iki filim seyrettim, yemek yaptım ve bi ton iş işte ondan geciktim affet handan, bi daha olmaz.

    YanıtlaSil
  5. Le Jardin, falın mailine gönderilmiştir canım.

    Candan, numara yapma bakiim :)

    YanıtlaSil